خبرگزاری کار ایران

قصدی برای ورود به این عرصه ندارم؛

دادگر: گفتند برو فدراسیون‌رزمی، من هم آمدم!

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۴۸۱

من از خانواده‌رزمی هستم و طبعا با شرایط فدراسیون ورزش‌های رزمی نیز آشنا هستم. البته همان‌طور که گفتم تنها برای برگزاری مجمع آمده‌ام.

سرپرست جدید فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: بنده برای اینکه مقدمات برگزاری مجمع‌انتخاباتی را فراهم کنم، سرپرستی فدراسیون ورزش‌های رزمی را قبول کردم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حدود ۴ ماه پس از انتصاب محمود رشیدی به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی، وی از این سمت استعفاء داد تا معاون وزیر ورزش، طی حکمی علی دادگر را به عنوان سرپرست جدید این فدراسیون منصوب کند. رشیدی که برای شرکت در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های رزمی ثبت‌نام کرده، تنها در صورت استعفاء می‌توانست در مجمع آتی فدراسیون شرکت کند که این کار را نیز انجام داد.

علی دادگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد انتصاب خود به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی، اظهار داشت: بنده کارمند وزارت ورزش و جوانان هستم و هر جا بگویند می‌روم. الان هم گفتند برو فدراسیون ورزش‌های رزمی، من هم آمدم.

وی با بیان این که احتمالا در یک فدراسیون دیگر هم سرپرست خواهد شد، افزود: تا زمان فراهم‌کردن شرایط برگزاری مجمع انتخابات، در خدمت فدراسیون هستم. بنابراین، قصدی برای ورود به این عرصه ندارم. اگر داشتم، ثبت نام می‌کردم.

رئیس پیشین فدراسیون کونگ‌فو در پایان، در مورد وضعیت کنونی فدراسیون ورزش‌های رزمی خاطرنشان کرد: من از خانواده‌رزمی هستم و طبعا با شرایط فدراسیون ورزش‌های رزمی نیز آشنا هستم. البته همانطور که گفتم تنها برای برگزاری مجمع آمده‌ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز