خبرگزاری کار ایران

باید دست‌مان به جایی بند باشد؛

هاشمی: مخالف جدایی حوزه‌جوانان از وزارت‌ورزش هستم / هنوز حکم ریاستم صادر نشده!

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۹۴۷

به هیچ وجه با جدایی حوزه جوانان از وزارت ورزش موافق نیستم، مگر اینکه معاونت جوانان در وزارت‌ورزش تشکیل شود یا وزارتخانه‌جدیدی به نام وزارت‌جوانان تشکیل شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: با جدایی حوزه جوانان از وزارت‌ورزش مخالف هستم.

سید مهدی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص پیشنهاد محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان برای جدایی حوزه‌جوانان از وزارت‌ورزش بیان داشت: به هیچ‌وجه با جدایی حوزه‌جوانان از وزارت‌ورزش موافق نیستم، مگر اینکه معاونت‌جوانان در وزارت‌ورزش تشکیل شود و یا وزارتخانه جدیدی به نام وزارت‌جوانان تشکیل شود.

وی ادامه داد: من هم معتقدم جدایی حوزه‌جوانان از وزارت‌ورزش به نفع ورزش خواهد بود، اما در آن صورت آیا حوزه‌جوانان شرایط بهتری پیدا خواهد کرد یا اینکه وضعیت بدتر می‌شود؟ در وهله نخست این موضوع باید مورد برسی قرار گیرد.

هاشمی درخصوص اینکه بسیاری از نمایندگان‌مجلس معتقدند در وضعیت‌فعلی حوزه جوانان در وزارت‌ورزش مغفول مانده، بیان داشت: این موضوع درست است، اما در صورت‌جدایی حوزه‌جوانان از وزارت‌ورزش ممکن است موضوع جوانان به انهدام کشیده شود.

وی افزود: در وضعیت‌فعلی وزیر ورزش درخصوص مسایل پیرامون جوانان باید به نمایندگان‌مجلس پاسخ بدهد، ولی با جدایی حوزه‌جوانان از وزارت‌ورزش امور رسیدگی به جوانان در حاشیه قرار می‌گیرد و ما هم دست‌مان به جایی بند نخواهد بود. در کل معتقدم امور جوانان باید به صورت معاونت در وزارت‌ورزش پیگیری شود یا اینکه هر وزارتخانه یک معاونت برای رسیدگی به امور جوانان تشکیل دهد.

رییس فدراسیون تیراندازی درخصوص اینکه حکم ریاست وی برای فدراسیون مطبوعش هنوز از سوی وزارت‌ورزش صادر نشده، تاکید کرد: وزیر ورزش قول داده بود ۳ هفته قبل حکم من را صادر کند، اما هنوز این کار نکرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز