خبرگزاری کار ایران

میرمهدی قربانی کج‌سلیقگی کادرفنی شد؛

سلطانی: امیدوارم نفت‌امیدیه را به جایگاه واقعی‌اش برسانم / فدراسیون سرمایه‌سوزی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۶۰۳

آقایان یادشان رفته تا ۳۵-۳۶ سالگی در تیم ملی بازی می‌کردند، ولی امروز نسبت به بازیکنان با سن ۲۷-۲۸ سال موضع می‌گیرند. این تنها برخوردهای شخصی است و به تیم ملی هم لطمه می‌زند.

سرمربی جدید تیم واترپلوی نفت‌امیدیه با بیان اینکه این تیم از پتانسیل بالا و سابقه‌خوبی در واترپلوی کشور برخوردار است ابراز امیدواری کرد بتواند این تیم را در نیم فصل دوم به جایگاه واقعی‌اش در جمع مدعیان لیگ واترپلو برساند.

داودرضا سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: با تصمیم مدیران باشگاه حدود یک هفته است هدایت نفت‌امیدیه را بر عهده گرفتم و امیدوارم این تیم را که از پتانسیل‌خوبی از نظر بازیکن و سابقه برخوردار است را به جایگاه واقعی‌اش برسانم.

وی ادامه داد: این هفته مقابل تیم سپاهان بازی خوبی انجام دادیم و هر چند با نتیجه ۹-۷ به این تیم باختیم، اما بازیکنان نسبت به بازی رفت که شکست‌سنگینی را متحمل شده بودند، نمایش بهتری داشتند و نشان دادند می‌توانند در ادامه راه نتایج بهتری کسب کنند.

مربی اسبق تیم ملی در مورد ارزیابی‌اش از نیم فصل اول رقابت‌های لیگ‌برتر واترپلو گفت: به نظرم تیم سپاهان بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و یکی از مدعیان جدی قهرمانی است، ضمن اینکه تیم دانشگاه‌آزاد هم که به لحاظ بازیکن در واقع دو تیم را در اختیار دارد، اصلی‌ترین رقیب سپاهان برای قهرمانی به شمار می‌رود و تصور می‌کنم لیگ امسال قهرمانش از بین این دو تیم خواهد بود.

سلطانی در ادامه به کنار گذاشتن سیدمهدی میرمهدی کاپیتان نفت‌امیدیه در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا اشاره کرد و افزود: به صراحت می‌گویم این کار کج‌سلیقگی کادر فنی بود، چراکه میرمهدی شاگرد خود من بوده و یکی از بهترین و بااخلاق‌ترین بازیکنان واترپلوست و حتی می‌تواند یکی از ستون‌های تیم ملی باشد، ولی اینکه او را به دلایل انضباطی از تیم کنار می‌گذارند به نظرم تنها و تنها کج‌سلیقگی کادر فنی بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از رویه فدراسیون‌شنا در کنار گذاشتن بازیکنان باتجربه گفت: متاسفانه فدراسیون راهی را می‌رود که بازیکنان ۲۹-۳۰ ساله را از تیم ملی کنار می‌گذارد که به اعتقاد من این تنها یک سرمایه‌سوزی است. بازیکنان جوان تا جای پای بزرگان بگذارند زمان زیادی نیاز دارند و به این راحتی‌ها نمی‌شود از تجربه و هزینه‌ای که برای بازیکنان باتجربه شده چشم پوشید و به بهانه بالا رفتن سن شان آنها را از تیم ملی کنار گذاشت.

سلطانی ادامه داد: آقایان یادشان رفته تا ۳۵-۳۶ سالگی بازی می‌کردند و جزو خوب‌های تیم ملی بودند. بازیکنانی مثل رخشان‌مهر، کیانی‌والا و خود رضوانی با سن‌بالا جزو بهترین‌های تیم ملی بودند، ولی امروز نسبت به بازیکنان با سن ۲۷-۲۸ سال موضع می‌گیرند و آنها را مسن می‌دانند که به نظرم این تنها برخوردهای شخصی است و به تیم ملی هم لطمه می‌زند.

رئیس اسبق کمیته فنی واترپلو در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی و ایرانی یا خارجی‌بودن ‌آن اظهار داشت: اگر بگویم مربی ایرانی آقایان باز هم می‌گویند می‌خواهد خودش را مطرح کند در حالیکه کارنامه بنده مشخص است. به اعتقاد من مربی ایرانی با یک برنامه ۴ ساله بهتر می‌تواند تیم ملی را برای بازی‌های اندونزی آماده کند، ولی باید از مربی‌ایرانی حمایت شود و برنامه‌های تدارکاتی مناسبی برای تیم ملی برنامه‌ریزی کنند، نه اینکه چند ماه مانده به بازی‌ها تیم را در اختیار مربی بدهند و از او انتظار داشته باشند روی سکوی‌آسیا هم برود. آقایان فدراسیون در آوردن مربی‌خارجی کارنامه بی‌نظیری دارند و نمونه‌اش همین مولر آلمانی بود که دیدید چه بر سر تیم واترپلوی جوانان آورد!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز