خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه عنوان کرد؛

استادیوم ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، ۶۳ درصد رشد فیزیکی دارد / افتتاح تا دو سال آینده

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۲۳۵

این استادیوم یکی از کامل‌ترین و استاندارد‌ترین زمین فوتبال‌های کشور است که با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان ساخته خواهد که بیش از نیمی از آن تا به حال هزینه شده و مابقی در طی دو سال آینده پرداخت می‌شود.

معاون وزیر راه با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه در مجموع ۴۰ میلیارد تومان است، گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصد در حال احداثاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، محمدجعفر علیزاده شب گذشته در سفر خود به خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استادیوم ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در حال حاضر ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امید می‌رود در سال ۱۳۹۵ به بهره‌برداری کامل برسد.

وی تصریح کرد: این استادیوم یکی از کامل‌ترین و استاندارد‌ترین زمین فوتبال‌های کشور است که با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان ساخته خواهد که بیش از نیمی از آن تا به حال هزینه شده و مابقی در طی دو سال آینده تامین و پرداخت می‌شود.

معاون عمرانی وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: این استادیوم داری امکاناتی نظیر زمین تمرین، جایگاه خبرنگاران، جایگاه vip، دو دستگاه آسانسور، رختکن، سونا، واحدهای اداری، اتاق ماساژ، ۴ نورافکن‌ ۴۵ متری است که بر اساس قوانین AFC طراحی و ساخته می‌شود.

علیزاده افزود: برای رفاه حال تماشاگران، محل پارک برای یک‌هزار دستگاه اتوبوس و ۲۵۰۰ سواری تدارک دیده شده که از دو ورودی تعریف شده، می‌توانند وارد استادیوم شوند، ضمن اینکه پارکینگ ویژه برای موتور‌ها نیز طراحی شده است که همه مراحل با شتاب مناسبی در حال ساخت هستند.

وی عنوان داشت: در شرایط خاص این استادیوم قابلیت توسعه را دارد و اگر نیاز شود که تعداد سکوهای تماشاگران افزایش یابد، این کار قابل اجراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز