خبرگزاری کار ایران

آغاز دور برگشت لیگ برتر والیبال؛

شهرداری ارومیه بدون معروف هم برد / جواهری فاتح دربی گنبد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۱۲۲

شهرداری ارومیه در غیاب معروف که به زنیت کازان روسیه پیوسته میزبان سایپای البرز بود که موفق شد سه بر صفر حریف خود را شکست دهد و جایگاه خود را در صدر جدول گروه دوم لیگ برتر محکم‌تر کند.

دور برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران عصر امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد که در مهمترین دیدارها شهرداری ارومیه در غیاب سعید معروف با حساب ۳ بر صفر سایپا را شکست داد و جواهری هم در سه دست پیاپی دربی گنبد را از تعاون برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر والیبال تیم‌های شهرداری ارومیه، میزان خراسان، شهرداری تبریز، متین ورامین و جواهری گنبد بعداز ظهر امروز با نتایج مشابه ۳ بر صفر به ترتیب برابر سایپای البرز، ‌ ارتعاشات صنعتی، شهرداری زاهدان، مهرپارس فارس و تعاون گنبد به برتری دست یافتند. نوین کشاورز هم با حساب ۳ بر یک آلومینیوم المهدی را شکست داد.

شهرداری ارومیه در غیاب معروف که به زنیت کازان روسیه پیوسته است میزبان سایپای البرز بود که موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر و با نتایج(۲۵ بر ۲۲)،(۳۶ بر ۳۴) و(۲۵ بر ۲۲) حریف خود را شکست دهد و با کسب ۲۱ امتیاز جای خود را در صدر جدول گروه دوم لیگ برتر والیبال ایران محکم‌تر کند.

متین ورامین هم ۳ بر صفر و با حساب(۲۵ بر ۲۰)،(۲۷ بر ۲۵) و(۲۵ بر ۱۸) برابر مهرپارس فارس به برتری رسید. نوین کشاورز هم دیگر تیم پیروز گروه دوم بود. این تیم با نتیجه ۳ بر یک و با حساب(۱۹ بر ۲۵)،(۲۵ بر ۲۰)،(۲۵ بر ۲۱) و(۲۵ بر ۱۹) آلومینیوم المهدی را شکست داد.

از گروه نخست هم جواهری گنبد هم در سه دست متوالی و با حساب(۳۱ بر ۲۹)،(۲۵ بر ۲۱) و(۲۵ بر ۲۰) برابر تعاون، دیگر تیم گنبدی به برتری دست یافت تا فاتح دربی گنبد لقب بگیرد.

در دیگر دیدار این گروه هم میزان خراسان هم با نتایج(۲۵ بر ۱۸)،(۲۵ بر ۱۶) و(۲۵ بر ۱۹) ارتعاشات صنعتی را از پیش رو برداشت. شهرداری تبریز هم با حساب(۲۵ بر ۲۳)،(۲۵ بر ۱۹) و(۲۵ بر ۱۸) برابر شهرداری زاهدان به پیروزی رسید تا با کسب ۱۶ امتیاز و یک بازی بیشتر از پیکان صدرنشین گروه یک شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز