خبرگزاری کار ایران

عضو هیات‌رئیسه فراکسیون‌ورزش؛

کمبود بودجه باعثگدایی هیات‌های‌ورزشی می‌شود / نباید بودجه‌ها تنها صرف فوتبال شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۱۱۱

متأسفانه با وجود فشارهای فراکسیون تاکنون مسئله ای در زمینه توجه به جوانان و یا سایر ورزش ها در کنار فوتبال حل نشده و اقدام مثبتی از سوی وزارت ورزش و جوانان صورت نگرفته است.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس گفت: بودجه جوانان در وزارت ورزش و جوانان کاملا مشخص نیست و این حوزه نیز نادیده گرفته شده است لذا لازم است با افزایش بودجه ورزش نسبت به افزایش بودجه حوزه جوانان نیز اقدام کنیم.

به گزارش ایلنا، محمد جواد نظری‌مهر، با انتقاد از بودجه ورزش کشور گفت: متأسفانه اوضاع ورزش کشور به گونه ای است که هیأت های ورزشی استان‌ها و شهرستان‌ها عملا کاسه‌گدایی دست گرفته‌اند و برای تأمین مخارج خود به دنبال سرمایه‌گذاران می گردند.

نماینده مردم بندرگز، بندرترکمن و کردکوی در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: از طرفی بودجه جوانان در وزارت ورزش و جوانان کاملا مشخص نیست و این حوزه نیز نادیده گرفته شده است لذا لازم است با افزایش بودجه ورزش نسبت به افزایش بودجه حوزه جوانان نیز اقدام کنیم.

وی افزود: با این حال افزایش بودجه ورزش به تنهایی کافی نبوده و دولت باید برنامه ریزی های مشخصی برای حوزه جوانان داشته باشد و به طور دقیق مشخص کند چه مقدار بودجه و به کدام بخش از حوزه جوانان تخصیص می یابد.

نظری مهر در ادامه گفتگو با خانه ملت با تأکید بر اینکه بودجه حوزه ورزش نیز نباید محدود به ورزش فوتبال شود گفت: ورزش های بسیاری در کشور وجود دارد که ورزشکاران آنها مدال های رنگارنگی برای کشور کسب می کنند لذا لازم است در کنار فوتبال به سایر رشته های ورزشی نیز توجه شود.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس در پایان درباره نگاه مجلس در این خصوص خاطرنشان کرد: مجلس سعی دارد موارد مورد توجه خود را که دغدغه مردم نیز هست به وزارتخانه انتقال دهد اما متأسفانه با وجود فشارهای فراکسیون تاکنون مسأله ای در زمینه توجه به جوانان و یا سایر ورزش های در کنار فوتبال حل نشده و اقدام مثبتی از سوی وزارت ورزش و جوانان صورت نگرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز