خبرگزاری کار ایران

اقدامی عجیب ازسوی مدیرکل ورزش گیلان؛

عضو تیم ملی سرپرست هیات بوکس استان شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۹۳۳

باید دید بوکسور المپیکی ایران آیا می تواند هم در تمرینات خود که در تهران برگزار می شود شرکت کند و هم در خدمت بوکس استان گیلان باشد؟

ملی پوش وزن ۶۹ کیلوگرم تیم کشورمان به عنوان سرپرست هیات بوکس استان گیلان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجمع انتخاباتی هیات بوکس استان گیلان که قرار بود پیش از این برگزار شود، چند بار به تعویق افتاد که گفته می شود مدیرکل اداره ورزش و جوانان این استان، با برگزاری آن مخالفت کرده است. مسعود رهنما در گفتگوی اخیر خود با خبرنگار ایلنا گفته بود که حضور بهمن بردبار رئیس سابق هیات بوکس گیلان غیرقانونی است چرا که وی حدود ۲ سال است به عنوان سرپرست به کار خود ادامه می دهد که براساس قانون، فعالیت یک سرپرست بیش از ۶ ماه، غیرقانونی است.

به این ترتیب، رهنما طی حکمی، امین قاسمی پور بوکسور ملی پوش کشورمان را به عنوان سرپرست هیات بوکس استان گیلان منصوب کرد. اقدامی که تاحدودی عجیب به نظر می رسد چرا که قاسمی پور در حال حاضر در اردوی تیم ملی به سر می برد و طبعا نمی تواند تمام وقت در هیات بوکس گیلان فعالیت کند.

از سوی دیگر، با توجه به این که بوکس گیلان یکی از قدرت های بوکس ایران است، مدیران و قهرمانان سابق بسیاری دارد که می توانستند به بوکس استان خدمت کنند. به هرحال، باید دید بوکسور المپیکی ایران آیا می تواند هم در تمرینات خود که در تهران برگزار می شود شرکت کند و هم در خدمت بوکس استان گیلان باشد؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز