خبرگزاری کار ایران

فردا و با برگزاری ۱۰ مسابقه؛

سوپر لیگ کاراته بعد از ۴ بار تعویق آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۹۱۱

سوپر لیگ کاراته در سال جاری که قرار بود بعد از مسابقات جهانی آلمان آغاز شود، تاکنون با ۴ مرتبه تعویق روبرو شده که بالاخره فردا و با برگزاری ۱۰ مسابقه استارت می خورد.

مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه های کشور بعد از ۴ بار تعویق، فردا(جمعه) فصل جدید خود را آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سوپر لیگ کاراته در سال جاری که قرار بود بعد از مسابقات جهانی آلمان آغاز شود، تاکنون با ۴ مرتبه تعویق روبرو شده که بالاخره فردا و با برگزاری ۱۰ مسابقه استارت می خورد.

در این رقابت ها ۱۰ تیم حضور دارند که در مرحله اول، صنعت برق هرمزگان به مصاف تیم مناطق نفت خیز جنوب می رود، آوای رزم با دانشگاه آزاد اسلامی دیدار می کند، آذر خودرو نوین قم با شهرداری سیرجان روبرو می شود، شهید ستاری قرچک برابر هیات کاراته تهران صف آرایی می کند و آکادمی کاراته کمربند سیاه مقابل هف سمنان به میدان خواهد رفت.

در مرحله دوم مسابقات، آوای رزم مقابل تیم مناطق نفت خیز جنوب قرار می گیرد، آذرخودرو نوین قم با صنعت برق هرمزگان مبارزه می کند، شهید ستاری قرچک مقابل تیم دانشگاه آزاد اسلامی به میدان خواهد رفت، آکادمی کاراته کمربند سیاه با شهرداری سیرجان دیدار می کند و هف سمنان نیز برابر هیات کاراته تهران صف آرایی می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز