خبرگزاری کار ایران

رقابت حساس دانشگاه و شهرداری ورامین؛

یکشنبه قهرمان نیم فصل لیگ برتر تکواندو مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۵۳۰

در حال حاضر و تا پایان هفته پنجم لیگ برتر تکواندو، تیم دانشگاه آزاد با ۴ پیروزی و یک باخت و ۱۲ امتیاز در صدر جدول رقابت ها قرار دارد.

قهرمان نیم فصل لیگ برتر تکواندو یکشنبه آینده و پس از برگزاری هفته های ششم و هفتم مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته های ششم و هفتم سیزدهمین دوره لیگ برتر تکواندوی جوانان و بزرگسالان، جام خلیج فارس(یادواره شهید غنیمت پور) یکشنبه آینده ۷ دی ماه با برگزاری ۶ دیدار برگزار خواهد شد که در پایان قهرمان نیم فصل معرفی می شود.

بر این اساس برنامه سازمان لیگ و در هفته ششم این رقابت ها، ابتدا بانک شهر به مصاف پاس قوامین می رود. سپس شهرداری اندیشه با دانشگاه آزاد صدرنشین روبرو می شود و در ادامه، شهرداری ورامین که با یک بازی کمتر نسبت به دانشگاه آزاد در رده دوم قرار دارد، با مجتمع فرهنگی - ورزشی جوانه مبارزه می کند.

تیم صنایع استیل البرز در این هفته با قرعه استراحت رو برو است.

در هفته هفتم که هفته پایانی از دور رفت این رقابت‌هاست، صنایع استیل البرز و بانک شهر مقابل یکدیگر قرار می گیرند. سپس پاس قوامین با مجتمع فرهنگی - ورزشی جوانه دیدار می کند و در آخرین دیدار، شهرداری اندیشه با شهرداری ورامین روبرو خواهد شد.

در هفته هفتم دانشگاه آزاد استراحت دارد.

گفتنی است در حال حاضر و تا پایان هفته پنجم لیگ برتر تکواندو، تیم دانشگاه آزاد با ۴ پیروزی و یک باخت و ۱۲ امتیاز در صدر جدول رقابت ها قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز