خبرگزاری کار ایران

پتانسیل و پشتوانه خوبی داریم؛

گودرزی: امیدوارم واترپلو به جایگاه واقعی خود دست یابد / باید به دنبال قهرمانی آسیا باشیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۸۰۸

واترپلو توانمندی و پتانسیل خوبی در ایران دارد. واترپلوی ایران جایگاه خوبی در آسیا داشت که متاسفانه در سال های اخیر افول کرده بود و روز به روز ضعیف‌تر می‌شد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به پتانسیل بالای رشته واترپلو در ایران ابراز امیدواری کرد این رشته بتواند به جایگاه اصلی خود که قهرمانی آسیاست دست یابد.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی که برای تماشای مسابقه واترپلوی جام باشگاه های آسیا در مجموعه ورزشی شیرودی تهران حضور پیدا کرده بود، در این باره اظهار کرد: واترپلو توانمندی و پتانسیل خوبی در ایران دارد. واترپلوی ایران جایگاه خوبی در آسیا داشت که متاسفانه در سال های اخیر افول کرده بود و روز به روز ضعیف‌تر می‌شد؛ اما امیدوارم با تلاش هایی که انجام می شود این رشته به جایگاه گذشته خود در آسیا بازگردد.

وی ادامه داد: امیدوارم روند رو به رشد واترپلوی ایران ادامه داشته باشد و واترپلو بتواند به جایگاه اصلی خود که قهرمانی در آسیا است برسد و پس از آن به فکر سکوهای جهانی باشیم. خوشبختانه در گزارشی که به من داده شد در بخش تیم ملی واترپلوی جوانان هم تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و استعداد و پشتوانه خوبی در این ورزش داریم.

وزیر ورزش و جوانان درباره مشکل ترخیص تجهیزات فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از گمرک گفت: مکاتباتی با وزیر اقتصاد انجام خواهیم داد؛ البته رئیس کنفدراسیون شنای آسیا در بازی های آسیایی هم قول‌هایی داد که به ایران بیشتر از گذشته توجه کند. امیدوارم بتوانیم تجهیزاتی که در گمرک مانده است را هم آزاد کنیم تا استخرها و اماکن ورزشی فدراسیون کاملا تجهیز شود.

گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: در رشته های پایه و آبی با توجه به محدودیت های بودجه، برخی مشکلات طبیعی است و ما آن را درک می کنیم اما خوشبختانه مسئولان فدراسیون تلاش می‌کنند با کمک اسپانسرها واترپلو را توسعه دهد. با تلاش های زیادی که صورت می گیرد امیدوارم این ورزش جایگاه اصلی خود را در آسیا و جهان بدست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز