خبرگزاری کار ایران

بدون حمایت فدراسیون به ایتالیا رفتم؛

بردبار: داور ۲ ستاره هستم / می توانم در المپیک قضاوت کنم

کد خبر : ۲۳۴۵۷۵

مسئولان فدراسیون زیاد هم ناراحت نباشند. اگر بنده بتوانم در رقابت های المپیک ۲۰۱۶ حضور داشته باشم، مطمئنا باز هم با هزینه شخصی خودم راهی این مسابقات می شوم.

داور بین المللی بوکس ایران گفت: اگر بتوانم در سال ۲۰۱۵ داور ۳ ستاره شوم، می توانم در مسابقات المپیک برزیل قضاوت کنم.

بابک بردبار در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که گفته می شود شما داور ۳ ستاره نیستید، تصریح کرد: کلاسی که اخیرا در ایتالیا برگزار شد، مربوط به داوری مسابقات w. s. b و a. p. b بود که البته بنده در بین ۶۵ شرکت کننده، بهترین نمرات را گرفتم و شاگرد اول شدم.

وی افزود: با این موفقیتی که در دوره داوری ایتالیا کسب کردم، داور ۲ ستاره شدم و حالا جزء معدود داوران ۲ ستاره ایران هستم.

داور بین المللی بوکس کشورمان ادامه داد: چندی قبل با خانم نیوا مدیر فنی و اجرایی کنفدراسیون بوکس آسیا صحبت کردم. وی به من گفت: اگر با همین وضعیت به ارتقاء داوری خود ادامه دهی، سال ۲۰۱۵ می توانی در دوره داوری ۳ ستاره شرکت کنی. اگر من موفق به اخذ درجه ۳ ستاره شوم، می توانم در بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل قضاوت کنم.

بردبار در ادامه، از عدم حمایت فدراسیون بوکس در سفر اخیر خود به ایتالیا انتقاد کرد و اظهار داشت: بنده با هزینه شخصی و حتی بدون کوچک ترین حمایتی از سوی فدراسیون، در کلاس داوری ایتالیا شرکت کردم، اما نمایندگان اوگاندا با خرج فدراسیون بوکس کشورشان به ایتالیا آمده بودند.

وی در پایان یادآور شد: البته مسئولان فدراسیون زیاد هم ناراحت نباشند. اگر بنده بتوانم در رقابت های المپیک ۲۰۱۶ حضور داشته باشم، مطمئنا باز هم با هزینه شخصی خودم راهی این مسابقات می شوم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز