خبرگزاری کار ایران

خون‌تازه‌ای به رگ‌های‌جودو تزریق شد؛

میراسماعیلی: نتایج نوجوانان و جوانان‌ راضی‌کننده بود / می‌شد بهتر از این‌ها نتیجه گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۹۹۳

از نتایج کسب شده رضایت دارم. این مدال‌ها خون تازه‌ای را به رگ‌های جودوی ایران تزریق کرد و نشان داد جودوی ما در حال جان‌گرفتن دوباره است.

نایب‌رئیس فدراسیون جودو گفت: از عملکرد تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان در مسابقات آسیایی هنگ‌کنگ راضی هستم، هر چند به نظرم، می‌شد بهتر هم نتیجه گرفت.

آرش میراسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص نتایج جودوکاران کشورمان در رقابت‌های نوجوانان و جوانان آسیا اظهار داشت: از لحاظ تعداد مدال‌ها، بچه‌ها خوب ظاهر شدند. هرچند معتقدم می‌شد بهتر از این‌ها نیز نتیجه گرفت.

وی افزود: در برخی‌اوزان به دلیل کم‌تجربگی و همچنین مشکلات‌داوری، نتوانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم. مثلا احمد قاسمی، حریف ژاپنی‌اش را ایپون کرد، اما داورها نظری غیر از این داشتند و یا رشنونژاد و همچنین بریمانلو، با یک اخطار ناحق، شکست را پذیرا شدند.

مدیر تیم‌های ملی جودو با بیان اینکه ملی‌پوشان نوجوان و جوان کشورمان مردانه جنگیدند، تصریح کرد: در مجموع، از نتایج کسب شده رضایت دارم. این مدال‌ها خون تازه‌ای را به رگ‌های جودوی ایران تزریق کرد و نشان داد جودوی ما در حال جان‌گرفتن دوباره است.

میراسماعیلی همچنین در مورد کارنامه تیم دختران کشورمان گفت: خانم‌ها هم خوب کار کردند. زهرا نادری به عنوان یک پدیده خود را نشان داد. به نظرم، اگر او در بازی ماقبل فینال خود بیشتر دقت می‌کرد، می‌توانست راهی دیدار پایانی شود. زهرا باقری هم در حالیکه در یک ثانیه مانده به پایان مسابقه با ۳ اخطار از حریفش جلو بود، به خاطر یک اشتباه کوچک، فینال را از دست داد.

نایب رئیس فدراسیون جودو با اشاره به اینکه پشتوانه‌سازی جدی در جودوی‌ایران آغاز شده، یادآور شد: برخلاف تیم بزرگسالان که فاصله نفرات اول هر وزن با نفرات دوم و سوم بسیار زیاد است، در تیم‌های نوجوانان و جوانان مربیان کار سختی برای انتخاب نفرات داشتند، چراکه در هر وزن ۲-۳ جودوکار خوب داشتیم. به طوری که مثلا، رامین صفویه که مدال برنز نوجوانان جهان را دارد، در ۳ مسابقه انتخابی باخت و به همین دلیل نتوانست عضو تیم ملی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز