خبرگزاری کار ایران

فعلا تیم‌ملی نداریم، چه‌برسد به الف و ب؛

مقصودی: فدراسیون‌بوکس به‌دنبال مربی‌خارجی است / شخصا مربی اوکراینی را می‌پسندم

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۶۴۲

نفرات اول مسابقات کشوری اخیر در بروجرد، مستقیما وارد اردو می‌شوند. همچنین نفرات دوم و سوم نیز با هم مسابقه می‌دهند و در نهایت، ۲۴ بوکسور به اردوی تیم ملی راه می‌یابند…

رئیس کمیته فنی فدراسیون بوکس گفت: شخصا به مربی اوکراینی معتقدم، چون هم قهرمان جهان تربیت کرده‌اند و هم قیمت ارزانی دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزهای اخیر صحبت از تشکیل دو تیم ملی الف و ب بوکس مطرح شده و این در حالی است که به گفته منوچهر مقصودی، فدراسیون به دنبال جذب مربی خارجی برای تیم ملی است.

مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با تشکیل دو تیم ملی الف و ب اظهار داشت: در حال‌حاضر چیزی به نام تیم ملی نداریم، چه برسد به اینکه الف یا ب باشد. ابتدا باید نفرات‌اصلی تیم‌ملی انتخاب شوند و بعد از آن در نشستی که با مسئولان‌فدراسیون و مربیان تیم ملی خواهیم داشت، در مورد انتخاب مربیان تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

نایب رئیس سابق فدراسیون بوکس ادامه داد: نفرات اول مسابقات کشوری اخیر در بروجرد، مستقیما وارد اردو می‌شوند. همچنین نفرات دوم و سوم نیز با هم مسابقه می‌دهند و در نهایت، ۲۴ بوکسور به اردوی تیم ملی راه می‌یابند که در صورت تشکیل دو تیم الف و ب، بوکسورهای خوب هر وزن با حریف خود در تیم مقابل تمرین خواهند کرد.

مقصودی در پاسخ به این سوال که در صورت تشکیل تیم‌های ملی الف و ب کدام یک از این دو تیم به مسابقات جهانی قطر اعزام خواهد شد، تصریح کرد: گفتم فعلا تیم ملی نداریم، اما اگر بخواهیم تیم‌های الف و ب را تشکیل دهیم و مربیان را بین این دو تیم تقسیم کنیم، قطعا اکبر احدی سرمربی خواهد بود. ضمن اینکه علیرضا استکی و یا مربیانی مثل مرتضی سپهوند از لرستان نیز در کنار او خواهند بود.

رئیس کمیته فنی فدراسیون بوکس در پایان، یادآور شد: با تمامی این اوصاف، نظر فدراسیون بر روی استخدام مربی خارجی است. هرچند مربی خارجی پول می‌خواهد که متاسفانه فدراسیون پول ندارد. با این حال، بنده شخصا به مربی اوکراینی معتقدم، چون هم شاگرد قهرمان جهان تربیت کرده‌اند و هم قیمت ارزانی دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز