خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد بدهند قبول می‌کنم؛

سیدی: بیایم، خانه‌تکانی اساسی در کاراته انجام می‌دهم / تنش‌ها و مصیبت‌های کاراته زیاد شده!

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۲۴۷

رئیس فدراسیون که متولی کاراته است، باید برای خانواده بزرگ کاراته، پدری کند و در مقابل مسئولیتی که برعهده گرفته، پاسخگو نیز باشد.

گزینه اصلی سرپرستی فدراسیون کاراته گفت: متاسفانه کاراته کشور شبیه یک کشتی طوفان زده است و به همین دلیل باید به ساحل امن نجات برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از وزارت ورزش و جوانان خبر می‌رسد که تغییر و تحولات در فدراسیون کاراته قطعی است و به احتمال بسیار زیاد، علیرضا سمندر در هفته جاری برکنار خواهد شد. جدی ترین گزینه برای جانشینی وی، مسعود سیدی رئیس پیشین کمیته داوران فدراسیون کاراته است.

مسعود سیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص احتمال منصوب‌شدن خود به عنوان سرپرست فدراسیون کاراته، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله که این اتفاق نیفتد، چون قلبا دوست ندارم این مسئولیت به بنده واگذار شود، اما اگر به بنده تکلیف شود، آن را قبول می‌کنم.

عضو پیشین‌شورای‌داوری آسیا، در مورد وضعیت‌کنونی کاراته‌کشور اظهار داشت: متاسفم که بگویم کاراته‌ایران همچون یک کشتی طوفان زده است که دچار تنش‌ها و مصیبت های زیادی شده است. امیدوارم مسئولان‌ورزش فکری جدی به حال این ورزش اصیل کنند و این کشتی طوفان‌زده را به ساحل امن برسانند.

رئیس پیشین کمیته داوران فدراسیون کاراته همچنین یادآور شد: متاسفانه ما همیشه دنبال مقصر برای اتفاقات می‌گردیم، در حالیکه اگر کاراته امروز با مشکلات‌اساسی روبروست، همه مقصرند، اما این نکته مهم را نیز باید در نظر داشت که رئیس‌فدراسیون که متولی کاراته است، باید برای خانواده بزرگ کاراته، پدری کند و در مقابل مسئولیتی که برعهده گرفته، پاسخگو نیز باشد.

گزینه سرپرستی فدراسیون‌کاراته در پایان گفت: اگر سرپرست فدراسیون کاراته شوم، خانه‌تکانی اساسی در این ورزش انجام خواهم داد، چون باید جوابگوی خانواده بزرگ و شریف کاراته ایران باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز