خبرگزاری کار ایران

جودوی جوانان آسیا - هنگ کنگ؛

نیک اقبال به مدال نقره قناعت کرد / دو برنز برای کاروان جودوی ایران

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۱۱۵

نیک اقبال جودوکار وزن منهای ۸۱ کیلوگرم کشورمان که با سه پیروزی متوالی راهی دیدار پایانی شد در جدال برای کسب مدال طلا به مصاف ساساکی از ژاپن رفت ولی بازنده تاتامی را ترک کرد و نقره گرفت.

جودوکاران ایران در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا به سه مدال رنگارنگ(یک نقره و دو برنز) دست یافتند.

به گزارش ایلنا، امروز(یکشنبه) در ادامه رقابت های جودوی قهرمانی جوانان آسیا در هنگ کنگ، ایمان نیک اقبال جودوکار وزن منهای ۸۱ کیلوگرم کشورمان که با سه پیروزی متوالی راهی دیدار پایانی شد و در جدال برای کسب مدال طلا به مصاف ساساکی از ژاپن رفت ولی بازنده تاتامی را ترک کرد و نقره گرفت.

ایمان نیک اقبال دور اول میگوئل کاستا از ماکائو را با ضربه فنی شکست داد و سپس در وقت طلایی با گرفتن یک امتیاز وازاری خامزین از قزاقستان را از پیش رو برداشت. وی در مرحله نیمه نهایی هم اسنبایکوف از قرقیزستان را شکست داد و به فینال راه پیدا کرد.

خسرو رحیمی نماینده وزن منهای ۱۰۰ کیلوگرم تیم جودوی جوانان ایران نیز در دیدار رده بندی برابر لی یوهان از کره جنوبی پیروز شد و مدال برنز گرفت.

وی دور نخست استراحت داشت و در دور دوم نتیجه را به سلیمگریف از قزاقستان واگذار کرد و به گروه بازنده ها رفت. رحیمی برای کسب مدال برنز در گروه بازنده ها لئو گوان از چین تایپه را ضربه فنی کرد و به دیدار رده بندی راه پیدا کرد.

همچنین زهرا نادری در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم دختران، ابتدا کار خود را با برتری مقابل کائون سئوهی از کره جنوبی آغاز کرد و سپس آنا استراچنکو از قزاقستان را از پیش رو برداشت.

وی در مرحله نیمه نهایی مقابل لی شین از چین تایپه با ضربه فنی بازنده شد و به دیدار رده بندی راه یافت و در نهایت موفق شد به مدال برنز برسد.

پیش از این، محمد رشنو نژاد، محمد محمدی بریمانلو و احمد قاسمی سه مدال برنز برای تیم جوانان ایران در این مسابقات کسب کرده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز