خبرگزاری کار ایران

در حضور تمامی مدعیان قهرمان شدیم؛

نوذری: ثابت کردیم البرز قطب تکواندوی ایران است

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۷۶۷

با توجه به اینکه مسابقات کشوری حکم انتخابی تیم ملی جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا را داشت، تمامی استان ها با قدرت در این پیکارها حضور داشتند و ما در مصاف با مدعیان قهرمان شدیم.

رئیس هیات تکواندوی استان البرز گفت: با کسب عنوان قهرمانی کشور ثابت کردیم البرز قطب اصلی تکواندوی ایران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پایان بیست و پنجمین دوره مسابقات تکواندوی نوجوانان کشور در بخش پسران که در کرج برگزار شد، تیم استان البرز با کسب ۵ مدال طلا و یک برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

محمد نوذری در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص قهرمانی استان البرز خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰۰ تکواندوکار در قالب ۳۰ تیم از استان های کشور در این رقابت ها حضور داشتند و همه برای کسب بهترین مدال ها به کرج آمده بودند. بنابراین، این قهرمانی ارزش زیادی برای ما دارد.

وی افزود: با این قهرمانی مقتدرانه، یک بار دیگر ثابت کردیم استان البرز قطب اصلی تکواندوی ایران است که البته پیش از این نیز این واقعیت را با کسب عناوین ارزشمند در رده های سنی مختلف و در دو بخش مردان و بانوان ثابت کرده بودیم.

نوذری ادامه داد: با توجه به اینکه مسابقات کشوری حکم انتخابی تیم ملی جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا را داشت، تمامی استان ها با قدرت در این پیکارها حضور داشتند و ما در مصاف با مدعیان قهرمان شدیم.

رئیس هیات تکواندوی استان البرز در پایان، در مورد میزبانی استان البرز نیز اظهار داشت: استان البرز چه در کسب افتخارات ورزشی در سطح کشور، به خصوص در تکواندو و چه در زمینه میزبانی مسابقات، همواره کارنامه خوبی از خود بر جای گذاشته است. در این دوره از رقابت ها نیز میزبان ۳۶۷ تکواندوکار از سراسر کشور بودیم که امیدواریم میزبان شایسته ای برای میهمانان عزیز خود بوده باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز