خبرگزاری کار ایران

جودوی قهرمانی آسیا – هنگ کنگ؛

خجسته در یک قدمی مدال برنز / پیکار با حریف قزاق برای مدال

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۵۷۳

خجسته برای کسب مدال برنز در اولین دیدارش ایپیه کامی از ژاپن را ملاقات کرد که با ارائه یک مبارزه برتر و در فاصله ۴۵ ثانیه به پایان، حریف خود را ضربه فنی کرد و به دیدار رده بندی راه یافت.

ملی پوش وزن ۶۶ - کیلوگرم تیم ملی جوانان کشورمان در یک قدمی کسب مدال برنز رقابت های قهرمانی آسیا قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پانزدهمین دوره رقابت های جودوی قهرمانی آسیا در رده های سنی نوجوانان و جوانان از امروز(پنجشنبه) در هنگ کنگ آغاز شده که در رده جوانان، علیرضا خجسته درگروه بازنده ها قرار گرفت تا برای کسب نشان برنز به مصاف حریف قزاقستانی خود برود.

جودوکار وزن ۶۶ - کیلوگرم ایران در اولین دیدار به مصاف عبدالله اوف از قزاقستان رفت و با کسب امتیازات وازاری و یوکو، پیروز میدان لقب گرفت. وی در دومین مسابقه خود به مصاف ساینی سینگ از هند رفت و با یک امتیاز یوکو بازنده تاتامی را ترک کرد و به گروه بازنده ها رفت.

خجسته برای کسب مدال برنز در اولین دیدارش ایپیه کامی از ژاپن را ملاقات کرد که با ارائه یک مبارزه برتر و در فاصله ۴۵ ثانیه به پایان، حریف خود را ضربه فنی کرد و به دیدار رده بندی راه یافت. خجسته برای کسب مدال برنز باید با کادوریف از قزاقستان مسابقه بدهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز