خبرگزاری کار ایران

با انجام مراسم قرعه‌کشی؛

حریفان‌ایران در انتخابی والیبال‌ساحلی مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۹۲۶

قرعه کشی رقابت های تور والیبال ساحلی برگزار شد و تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران در این مرحله یک مسابقه خواهند داشت و در صورت پیروزی مجوز حضور در مرحله نهایی را به دست می آوردند.

مسابقات انتخابی تور جهانی والیبال ساحلی قرعه‌کشی شد و حریفان تیم‌های ملی الف و ب ایران مشخص شدند.

به گزارش ایلنا، آخرین مرحله تور جهانی والیبال ساحلی در سال ۲۰۱۴ از فردا(چهارشنبه) با حضور ۳۲ تیم برتر جهان در کشور آفریقایی جنوبی آغاز خواهد شد.

۲۴ تیم مرحله نهایی تور والیبال‌ساحلی انتخاب شدند و ۸ تیم دیگر از مسابقات انتخابی که امروز(سه شنبه) در شهر مانگوآنگ آفریقای جنوبی برگزار خواهد شد، انتخاب می شوند.

قرعه کشی این رقابت‌ها شب گذشته برگزار شد و تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران در این مرحله یک مسابقه خواهند داشت و در صورت پیروزی مجوز حضور در مرحله نهایی تور والیبال ساحلی ۲۰۱۴ را به دست می آوردند.

بر این اساس تیم ملی الف ایران شامل صابر هوشمند و بهمن سالمی در مرحله انتخابی با تیم آفریقای‌جنوبی(کوندر و فریدریکس) مسابقه خواهد داد. تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران نیز در این مرحله به مصاف تیم کانادا(دییرنیگ و می) خواهد رفت.

مسابقات انتخابی در یک زمین اصلی برگزار می شود و سه زمین نیز برای تمرینات در نظر گرفته شده است. شهر مانگوآنگ نیز یک شهر غیر ساحلی است که میزبانی این رقابت ها را بر عهده دارد. حمید موحدی به عنوان سرمربی و کسری غفوری(سرپرست) تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران را در این رقابت ها همراهی می‌کنند.

تور جهانی والیبال ساحلی هر ساله از فروردین ماه آغاز می‌شود و در ۱۸ مرحله تا آذرماه پیگیری می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز