خبرگزاری کار ایران

با کسب ۱۲ رای در مجمع‌انتخاباتی؛

نوروزی رئیس هیات گلف استان تهران شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۳۳۰

اصل برنامه من فراگیر شدن و عمومی شدن گلف است. ما ابتدا مینی گلف را در تمامی پارک ها راه اندازی می کنیم و سپس گلف را به سمت خانواده ها سوق می دهیم.

در پایان مجمع انتخاباتی هیات گلف استان تهران، وحید نوروزی برای مدت ۴ سال سکاندار این هیات شد.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخاباتی هیات گلف استان تهران، با حضور کیکاووس سعیدی رئیس فدراسیون گلف به عنوان رئیس مجمع، نژادفلاح مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، عنوان نائب رئیس، دکتر سلطانی رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و اعضای مجمع در سالن آمفی تئاتر اداره کل برگزار شد.

در این مجمع نژاد فلاح با تاکید بر جایگاه هیات های ورزشی استان تهران گفت: ما باید شان هیات های ورزشی استان را بالا ببریم و افرادی باید به عنوان رؤسای استان تهران انتخاب شوند که در شان پایتخت باشند و به هیات های ما وجاهت بدهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود: پایتخت ۱۳ میلیونی باید در همه رشته های ورزشی حرف اول را بزند. اولین خواسته ما از رئیس جدید هیا گلف تهران این است که با بستری که فدراسیون گلف فراهم می کند بتوانیم مقام نخست کشور را به تهران اختصاص دهیم.

وی در ادامه گفت: مینی گلف را در زمین های شهرداری راه اندازی و سرانه ورزشی رابرای بازی گلف اضافه کنید و به سمتی برویم که ورزش گلف را همگانی کنیم.

نژادفلاح به ۴ نکته اساسی در مجمع انتخاباتی گلف اشاره کرد و گفت: ابتدا جایگاه گلف را می بایست در کشور ارتقاء دهیم و در رده نخست باشیم. دوم، افزایش سرانه ورزشی گلف. سوم، همگانی کردن این رشته و چهارم، فعال کردن هیات های حوزه و شهرستان.

در ادامه سعیدی رئیس فدراسیون گلف نیز با شاره به جایگاه استان تهران گفت: هیات گلف تهران برای ما بسیار اهمیت دارد و باید حرکت رو به شتابی داشته باشد. خلایی در بحثهیات تهران بوجود آمده که باید تعادل بالانسی که در خوزستان و تهران است، حفظ شود و تهران قابلیت خود را نشان دهد.

نوروزی تنها نامزد احراز پست ریاست هیات گلف نیز در خصوص اهم برنامه های خود گفت: اصل برنامه من فراگیر شدن و عمومی شدن گلف است. ما ابتدا مینی گلف را در تمامی پارک ها راه اندازی می کنیم و سپس گلف را به سمت خانواده ها سوق می دهیم.

وی ادامه داد: از مسئولان شهردارهای شهرستان ها در هیات های گلف شهرستان ها استفاده خواهیم کرد و سعی می کنیم گلف را از مظلومیت درآوریم.

رئیس هیات گلف استان تهران ابراز امیدواری کرد با همگانی کردن گلف در بین خانواده ها و ایجاد مکان های مناسب برای بازی مینی گلف در پارک ها، تعداد بازیکنان گلف را به عدد ۴ رقمی برسانیم و از ۳ رقمی در بیاوریم.

وی در ادامه ارائه برنامه های خود، به حضور پیشکسوتان در هیات گلف اشاره کرد و گفت: پیشکسوتان سرمایه های گلف هستند و ما از تجربیات گرانبهای آنان استفاده خواهیم کرد.

نورزی افزود: درخصوص برگزاری مسابقات نیز در صدد هستیم رقابت های گلف دیپلمات ها را با هماهنگی وزارت امور خارجه و به صورت جدی و قوی تر برگزار کنیم و همچنین با همراهی فدراسیون گلف در خصوص برگزاری و میزبانی رقابت های بین المللی برنامه ریزی خواهیم کرد.

گفتنی است در پایان مجمع انتخاباتی هیات گلف استان تهران، وحید نوروزی با کسب ۱۲ رای برای مدت ۴ سال رئیس این هیات شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز