خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی تکواندو - کوئرتارو؛

جدال ایران - مکزیک؛ امشب در نیمه‌ نهایی / فینال‌احتمالی با کره‌ای‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۲۰۰

هجدهمین دوره جام‌جهانی از عصر روز گذشته با رقابت ۸ تیم برتر جهان آغاز شد که در بخش مردان تیم‌های ایران، کره‌جنوبی، آلمان، ساحل‌عاج، روسیه، مکزیک، فرانسه و امریکا به ۲ گروه ۴ تیمی تقسیم شده بودند.

تیم ملی تکواندوی کشورمان که به عنوان صدرنشین گروه‌اول راهی مرحله نیمه‌نهایی شد، امشب برای رسیدن به فینال باید به مصاف تیم ملی مکزیک، میزبان این دوره از مسابقات جام جهانی برود.

به گزارش ایلنا، هجدهمین دوره مسابقات جام‌جهانی از عصر روز گذشته با رقابت ۸ تیم برتر جهان آغاز شد که در بخش مردان تیم‌های ایران، کره‌جنوبی، آلمان، ساحل‌عاج، روسیه، مکزیک، فرانسه و امریکا به ۲ گروه ۴ تیمی تقسیم شده بودند.

در گروه اول تیم ایران، کره‌جنوبی، آلمان و ساحل‌عاج به رقابت پرداختند که در پایان ایران با ۳ پیروزی برابر ساحل‌عاج(۱۷-۱۴)، کره‌جنوبی(۲۱ - ۱۹) و آلمان(۲۳-۸) با ۳ برد قاطع و کسب ۹ امتیاز صدرنشین شد.

کره‌جنوبی با ۲ برد و یک باخت و کسب ۶ امتیاز دوم، تیم آلمان با یک پپروزی و ۲ شکست و یک امتیاز سوم و ساحل عاج نیز با ۳ باخت متوالی و بدون‌امتیاز، در قعر جدول گروه یک جای گرفت.

در گروه دوم نیز روسیه با ۲ برد و یک تساوی و کسب ۷ امتیاز و تفاضل امتیاز بهتر نسبت به مکزیک در جایگاه نخست قرار گرفت، مکزیک با همین امتیاز و تفاضل کمتر دوم، فرانسه با یک پیروزی و ۲ شکست و ۳ امتیاز، سوم و امریکا با ۳ شکست و بدون امتیاز، چهارم شد.

امشب با آغاز آخرین روز این مسابقات؛ تیم‌ها از ساعت ۱۹:۳۰(۱۰ صبح به وقت‌مکزیک) در مرحله نیمه‌نهایی مبارزات‌ خود را آغاز می‌کنند که بر این اساس، تیم ملی تکواندوی کشورمان به عنوان صدرنشین گروه‌اول با مکزیک، تیم دوم گروه ۲ رقابت خواهد کرد و روسیه(تیم اول گروه ۲) و کره‌جنوبی(تیم دوم گروه یک) نیز به مصاف هم می‌روند. همچنین در بخش بانوان، کره‌جنوبی با چین دیدار می‌کند و ساحل‌عاج رو در روی فرانسه قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز