خبرگزاری کار ایران

کمیته انضباطی اعلام کرد؛

جریمه نقدی برای تراکتورسازی و نفت / سرپرست سایپا و پیکان محروم شدند

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۴۴۱

کمیته انضباطی ضمن جریمه نقدی دو تیم تراکتورسازی و نفت مسجد سلیمان بدلیل تخلفات تماشاگران آنها، سرپرستان دو تیم سایپا و پیکان را با محرومیت روبرو کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای‌های خود را درباره تیم‌های لیگ برتری صادر کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار دو تیم پیکان تهران و استقلال خوزستان در حالی روز ۳۰ آبان ماه برگزار شد که از سوی رضا رهقی سرپرست تیم پیکان تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور بازی صورت گرفت. وی طبق بند ۶ ماده ۶۴ آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت و ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه و محرومیت برای سرپرست سایپا البرز
دیدار دو تیم سایپا البرز و سپاهان اصفهان از سری رقابتهای هفته پانزدهم لیگ برتر روز ۳۰ آبانماه برگزار شد و از سوی حسین خوش‌نظر، سرپرست سایپا البرز تخلفاتی مبنی بر اعتراض مکرر به تصمیمات و اهانت به داور و همچنین اعلام مطالبی علیه مقامات رسمی مسابقه در مصاحبه تلویزیونی صورت گرفت.

وی طبق مقررات ماده ۵۶ و بند های یک و سه ماده ۶۳ به ۳ جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای تیم تراکتورسازی تبریز
دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و نفت تهران از سری رقابت های لیگ برتر در هفته پانزدهم روز ۳۰ آبان ماه برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی صورت گرفت. این تیم به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای تیم نفت مسجد سلیمان
دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و ملوان بندرانزلی از سری رقابت های لیگ برتر روز ۲۹ آبان ماه برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور مسابقه صورت گرفت. این تیم به پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز