خبرگزاری کار ایران

با الحاق ۶ مجموعه‌ ورزشی به تهران؛

نژاد فلاح: حق مردم تهران را گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۱۶۴

باز پس گیری ۶ مجموعه ورزشی از معارضین حق مردم شهر تهران بوده و امیدواریم به عنوان یکی از کارهای جهادی اداره کل در تحقق اهداف به عنوان یک الگوی مثال زدنی در سایر ادارات و حوزه های تهران نیز قرار گیرد.

رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: با حکم دادگاه مجموعه ورزشی شهدای چیتگر، خرم شاد، سرخ پوشان آریا، موج خورشید، قصر نشاط و منظر و ملک متقین پس از ۱۲ سال به آغوش اداره کل برگردانده شد.

به گزارش ایلنا، جلسه شورای اداری ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و ۲ شهرستان شمیرانات و ری با حضور محمدحسین نژادفلاح و با محوریت کمیسیون ماده ۸۸ و گزارش بازپس گیری ۶ مجموعه مهم ورزشی در حوزه شمالغرب برگزار شد.

در جلسه شورای اداری حوزه ها، جعفر زرنگار رئیس اداره ورزش و جوانان شمالغرب به عنوان میزبان، ضمن ارائه گزارش عملکرد حوزه گفت: طی یک سال گذشته و با پیگیری ها و حمایت بی شائبه مدیر کل و معاونین به ویژه رؤسای ادارات حقوقی و حراست در یک عزم جهادی موفق شدیم ۶ مجموعه ورزشی متعلق به اداره کل ورزش و جوانان و حوزه شمالغرب را که به عنوان یکی از فضاهای مهم و سرانه ورزشی این استان بود را پس از سال ها از معارضین پس بگیریم تا بتوانیم برای خدمت رسانی به مردم شهر تهران و علاقه مندان به ورزش گام برداریم.

وی اضافه کرد: با حکم دادگاه مجموعه ورزشی شهدای چیتگر، خرم شاد، سرخ پوشان آریا، موج خورشید، قصر نشاط و منظر و ملک متقین پس از ۱۲ سال به آغوش اداره کل برگردانده شد.

در ادامه جلسه نژاد فلاح ضمن تقدیر از فعالیت ها و اقدامات شایسته مدیریت در اداره ورزش و جوانان شمالغرب و همچنین ملاجعفری به عنوان معاون حوزه ها در برگزاری جلسات منظم گفت: باز پس گیری ۶ مجموعه ورزشی از معارضین حق مردم شهر تهران بوده و امیدواریم که به عنوان یکی از کارهای جهادی اداره کل در تحقق اهداف به عنوان یک الگوی مثال زدنی در سایر ادارات و حوزه های تهران نیز قرار گیرد.

وی با اشاره به مدیریت اماکن و نظارت بر مجموعه های ورزشی در کلان شهر تهران گفت: اعتقاد دارم باید کار کارشناسی مجدد برای صدور مجوزها صورت پذیرد که بدنه کارشناسی حوزه ها و اداره کل می تواند به خوبی در اجرای این فرآیند نقش داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز