خبرگزاری کار ایران

با مشخص شدن ترکیب اعزامی به رقابت های جهانی هندوستان؛

آخرین اردوی تیم ملی سرکل کبدی ایران در مشهد تشکیل شد

کد خبر : ۲۲۷۴۷۸

آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی سرکل‌کبدی ایران از روز گذشته دوشنبه ۳ آذرماه به مدت یک‌هفته با دعوت از ۱۴ بازیکن اعزامی به مسابقات در مشهد تشکیل شد.

تیم ملی سرکل کبدی ایران به منظور شرکت در پنجمین دوره رقابت‌های سرکل کبدی قهرمانی جهان در پنجاب هندوستان آخرین اردوی آماده سازی خود را از روز گذشته در شهر مقدس مشهد آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی سرکل‌کبدی ایران به منظور شرکت در پنجمین دوره رقابت‌های‌جهانی سرکل کبدی در پنجاب هندوستان از روز گذشته دوشنبه ۳ آذرماه به مدت یک‌هفته با دعوت از ۱۴ بازیکن اعزامی به مسابقات در شهر مقدس مشهد تشکیل شد.

کادر فنی پس از برگزاری چندین مرحله اردوی آماده‌سازی در استان آذربایجان‌شرقی در نهایت اسامی ۱۴ بازیکن اعزامی به مسابقات جهانی را به منظور شرکت در اردوی پایانی اعلام کرد که اسامی نفرات دعوت شده بدین شرح است:
مصطفی نیک‌بین، بهنام جاویدی، محمدرضا فرجی، بهنام خبازی، پیمان اسکندریان، محمد عطازاده، مصطفی حسین‌زاده، حمید زیرکی، مجتبی شادکام، حامد حسین‌زاده، پیمان چراغی، امیر دهقانی، حسین گلمکانی و علیرضا صفری

کادر فنی
مجید بهرامی سرمربی
مرتضی شهیدی مربی
عباس خواجه اورسجی سرپرست

پنجمین دوره رقابت‌های جهانی سرکل‌کبدی با حضور ۱۶ کشور از سراسر دنیا از روز ۱۴ لغایت ۳۰ آذرماه در شهر پنجاب هندوستان برگزار خواهد شد و تیم ملی سرکل کبدی در کنار هندوستان و پاکستان به عنوان نمایندگان قاره‌آسیا در این مسابقات حضور پیدا می‌کند. تیم ملی سرکل کبدی ایران در دوره‌گذشته این رقابت‌ها به مقام چهارم دست یافته بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز