خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسات‌مداوم با فدراسیون‌ها؛

سجادی: افق روشنی برای ورزش کشور ترسیم شده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۳۰۷

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: برگزاری نشست‌های مشترک روسای فدراسیون‌ها با مسئولان وزارت‌ورزش از این پس هر ۱۵ روز برگزار می‌شود.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: برگزاری جلسات ادواری روسای فدراسیون‌ها با مسوولان وزارتخانه سبب شده تا افق روشنی برای ورزش ایران ترسیم گردد.

به گزارش ایلنا، نصراله سجادی در نشست روسای فدراسیون‌های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: خوشبختانه برگزاری این جلسات ادواری، نتایج خوبی را برای مجموعه ورزش کشور رقم زده است.

وی افزود: نشست امروز با ۳ دستور جلسه برگزار شد که عبارت بودند از گزارش مشخص بنده به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی در خصوص امور جاری و برنامه‌های آینده این حوزه، ارائه گزارش توسط مناف هاشمی معاون پشتیبانی درباره بودجه سال ۱۳۹۴ و بررسی عملکرد کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون.

سجادی خاطرنشان ساخت: در این جلسه گزارشی از سوی رییس فدراسیون معلولان و جانبازان ارائه شد که پس از آن محمود گودرزی از تمامی ورزشکاران اعزامی به این رقابت‌ها قدردانی کرد.

سجادی در پایان گزارش خود به نقش‌موثر برگزاری این جلسات اشاره کرد و افزود: برگزاری نشست‌های مشترک روسای فدراسیون‌ها با مسوولان وزارت‌ورزش از این پس هر ۱۵ روز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز