خبرگزاری کار ایران

با حضور نصرالله سجادی؛

طرح احداثکمپ دوومیدانی ایران بررسی شد / آغاز بکار پروژه عمرانی با همکاری شهرداری

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۲۸۲

پروژه احداثکمپ دوومیدانی ایران شامل یک هتل، استخرهای چند گانه و آمفی تئاتر در فضای خالی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران در دستور کار مسئولان فدراسیون دوومیدانی قرار گرفته است.

طرح احداثکمپ دوومیدانی ایران واقع در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران با حضور نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان در محل فدراسیون دوومیدانی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، نصرالله سجادی و هیات همراه ظهر امروز ضمن حضور در فدراسیون دوومیدانی، در جریان آخرین اقدامات این فدراسیون قرار گرفت و طرح احداثکمپ دوومیدانی ایران را مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است، مدتی است که پروژه احداثکمپ دوومیدانی ایران شامل یک هتل، استخرهای چند گانه و آمفی تئاتر در فضای خالی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران در دستور کار مسئولان فدراسیون دوومیدانی قرار گرفته و اقدامات لازم برای جذب حامیان مالی برای مشارکت در این پروژه صورت گرفته است. این پروژه هم اکنون در مرحله بررسی های نهایی قرار دارد.

افشین داوری رییس فدراسیون دوومیدانی ضمن ارایه گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در این خصوص، ابراز امیدواری کرد با همکاری شهرداری تهران، کلنگ احداثاین کمپ ملی هرچه زودتر به زمین بخورد.

گفتنی است، در صورت احداثاین کمپ، علاوه بر اینکه دوومیدانی کاران کشورمان می توانند از این کمپ استفاده کنند، دوومیدانی کاران کشورهای همسایه ایران، مخصوصا کشورهای حاشیه خلیج فارس که تمایل خود را برای برپایی اردو در ایران اعلام کرده اند، می توانند از این محل و پیست داخل سالن و سرباز آفتاب انقلاب تهران واقع در شرق تهران بهره ببرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز