خبرگزاری کار ایران

تکواندوی جام جهانی - مکزیک؛

ترکیب تیم ملی تکواندوی در جام جهانی مشخص شد / تکواندوکاران ایران با نفرات اصلی در مکزیک

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۷۰۴

تیم ملی تکواندوی ایران با هفت هوگوپوش در این مسابقات که طی روزهای ۱۵ و ۱۶ آذرماه به میزبانی شهر کوئرتارو مکزیک برگزار می شود، حضور خواهد داشت.

ترکیب تیم ملی تکواندوی مردان ایران برای حضور در هجدهمین دوره رقابت های جام جهانی مشخص شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی تکواندوی ایران با هفت هوگوپوش در این مسابقات که طی روزهای ۱۵ و ۱۶ آذرماه به میزبانی شهر کوئرتارو مکزیک برگزار می شود، حضور خواهد داشت.

طبق تصمیم مسئولان فدراسیون جهانی مسابقات مقدماتی و یک چهارم نهایی این رویداد در ۳ راند انجام می شود که راند اول ۵ دقیقه و راند دوم و سوم به مدت ۳ دقیقه برگزار می شود. مسابقات نیمه نهایی و نهایی نیز در ۳ راند ۵ دقیقه ای برگزار خواهد شد.

هر تیم در دیدارهای خود از ۵ بازیکن اصلی و ۲ هوگوپوش ذخیره استفاده می کند که امتیازات آنان به صورت تیمی محسوب می شود.

بنابرتصمیم کادر فنی تیم ملی تکواندو، تیم ایران با ترکیب ابوالفضل یعقوبی، محمد باقری معتمد، فرزاد عبداللهی، مسعود حجی زواره و علیرضا نصرآزادانی در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

همچنین دو نفر نیز از بین تکواندوکارانی که در فینال جایزه بزرگ حضور خواهند داشت به ترکیب تیم ایران اضافه می شوند که به احتمال فراوان این دو تکواندوکار، فرزان عاشورزاده و سجاد مردانی خواهند بود.

تیم ملی تکواندوی زنان ایران نیز در جام جهانی حضور خواهد یافت اما هنوز ترکیب نهایی آن مشخص نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز