خبرگزاری کار ایران

جزو ۱۰ تیم‌برتر گلف‌آسیا می‌شویم؛

سعیدی: بخواهند در مورد مسائل‌فنی کمک می‌کنم / اطلاعی از حاشیه‌های‌کاراته ندارم

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۶۴۴

تیم خانم‌ها برای نخستین‌مرتبه در بخش‌بزرگسالان مدال‌جهانی را کسب کردند. البته در زمانی که بنده سرمربی تیم‌های ملی کاتا بودم، تیم ایران در مسابقات جوانان‌جهان در مالزی، مقام‌قهرمانی دنیا را کسب کرده بود.

سرمربی پیشین تیم‌های ملی کاتا گفت: اگر از من بخواهند به کاراته کشور کمک کنم، تنها در زمینه مسائل فنی و به صورت مشاوره، در خدمت کاراته خواهم بود.

کیکاووس سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص نتایج ملی‌پوشان در رقابت‌های قهرمانی جهان در آلمان اظهار داشت: تیم کشورمان عملکرد بسیار خوبی داشت. ما برای اولین‌بار، قهرمان کومیته تیمی جهان شدیم. ضمن اینکه در بخش بانوان به ویژه در کاتا نیز نتایج بسیار درخشانی حاصل شد.

وی افزود: تیم خانم‌ها برای نخستین‌مرتبه در بخش بزرگسالان مدال جهانی را کسب کردند. البته در زمانی که بنده سرمربی تیم‌های ملی کاتا بودم، تیم ایران در مسابقات جوانان جهان در مالزی، مقام قهرمانی دنیا را کسب کرده بود.

رئیس سبک شوتوکان جی. ک. اس درخصوص حواشی‌اخیر در کاراته‌ایران به ویژه تیم ملی، خاطرنشان کرد: بنده هیچ اطلاعی در این باره ندارم. چراکه اخبار کاراته را چندان پیگیری نمی‌کنم.

سعیدی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است مجددا در فدراسیون و یا تیم ملی کاراته صاحب مسئولیت شوید، گفت: بنده در حال حاضر، رئیس فدراسیون‌گلف هستم و تنها به این رشته ورزشی فکر می‌کنم. البته اگر از من بخواهند به کاراته کمک کنم، تنها از نظر فنی و مشاوره‌ای در خدمت کاراته خواهم بود.

رئیس فدراسیون گلف در ادامه به وضعیت این رشته در ایران اشاره کرد و یادآور شد: ۴ سال قبل که ما به فدراسیون آمدیم، گلف‌ایران در آخرین جایگاه جهان قرار داشت و یا در آسیا، تنها تیم افغانستان پایین‌تر از تیم ما بود، اما در این مدت، صعودی ۹ پله‌ای در آسیا و ۱۴ پله‌ای در دنیا داشته‌ایم.

وی در پایان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی که در فدراسیون انجام داده‌ایم، باید تا ۲سال آینده، جزو ۱۰ تیم برتر قاره آسیا قرار بگیریم و در جهان نیز همچنان به روند صعودی خود ادامه دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز