خبرگزاری کار ایران

هفته سوم لیگ برتر بسکتبال؛

جنگ پتروشیمی‌ها را بندر امامی‌ها بردند / پیروزی قاطعانه مهرام بر شهرداری گرگان

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۶۱۶

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در دیداری آسان موفق شد همنام ماهشهری خود را در هم بکوبد و مهرام هم روز آسانی را مقابل گرگانی‌ها پشت سر گذاشت تا سومین پیروزی را جشن بگیرند.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در دیداری آسان موفق شد همشهری خود را در هم بکوبد و مهرام هم روز آسانی را مقابل گرگانی‌ها پشت سر گذاشت تا سومین پیروزی را جشن بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در سومین هفته از رقابت‌های لیگ‌برتر بسکتبال(لیگ‌ملی) تیم‌های همشهری پتروشیمی بندر امام و ماهشهر از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف هم رفتند که مدافع عنوان‌قهرمانی موفق شد در روزی که کار چندان سختی نداشت، ‌ ماهشهری‌ها را ۹۷ بر ۳۹ از پیش‌رو بردارد تا بار دیگر قدرت‌نمایی کند.

بندر امامی‌ها در این دیدار کوارتر نخست را با نتیجه‌ قاطعانه ۲۱ بر ۲ به سود خود رقم زدند تا برتری خود را بر حریف دیکته کنند. در ادامه در کوارتر دوم نیز برتری از آن بندر امامی‌ها بود که بازی را ۳۱ بر ۱۷ به سود خود رقم زد تا نیمه نخست را برنده به رختکن برود.

با شروع نیمه‌دوم و کوارتر سوم باز هم پتروشیمی بندر امام تیم برتر میدان بود و موفق شد ۲۵ بر ۹ رقیب را به وقت استراحت بفرستد. کوارتر چهارم و پایانی نیز ۲۰ بر ۱۱ به سود قهرمان فصل‌گذشته لیگ‌برتر به پایان رسید تا در مجموع این بازی ۹۷ بر ۳۹ به سود پتروشیمی بندر امام به پایان برسد.

پتروشیمی بندرامام در دیدار قبلی خود موفق شده بود ۹۵ بر ۶۵ ثامن‌مشهد را نیز از پیش‌رو بردارد. پتروشیمی‌ماهشهر نیز پیش از این ۸۹ بر ۵۲ به دانشگاه‌آزاد و ۷۱ بر ۴۱ به مهرام‌تهران باخته بود تا سومین شکست خود را نیز متحمل شود. این دو تیم تاکنون در لیگ‌برتر ۸ بار به مصاف هم رفتند که بندر امام برنده هر ۸ دیدار گذشته بوده‌ و تاکنون ماهشهر طعم پیروزی را مقابل همنام خود نچشیده‌ است.

در دیگر دیدار امروز از ساعت ۱۶ مهرام در تالار بسکتبال آزادی به مصاف شهرداری گرگان رفت که این بازی را مهرامی‌ها ۷۶ بر ۴۸ به یود خود رقم زدند. کوارتر نخست این دیدار با تساوی ۱۵ بر ۱۵ به پایان رسید ولی نا آمادگی گرگانی‌ها در ادامه کار باعثشد تا مهرام ۲۳ بر ۶ کوارتر دوم را با برتری به رختکن برود.

در نیمه دوم و کوارتر سوم باز هم مهرام برتری خود را حفظ کرد که این کوارتر با نتیجه ۱۷ بر ۳ به سود تهرانی‌ها به پایان رسید و فقط در کوارتر پایانی شهرداری موفق شد ۲۴ بر ۲۱ برنده زمین را ترک کند ولی این پیروزی نتوانست ثمری داشته باشد و بازی در نهایت با نتیجه ۷۶ بر ۴۸ به سود مهرام خاتمه یافت تا شاگردان مصطفی هاشمی سومین پیروزی خود را نیز جشن بگیرند و با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز