خبرگزاری کار ایران

بهانه ها ربطی به ورزش ایران ندارد؛

شهنازی: لغو میزبانی ایران کاملا سیاسی بود / مقامات ورزش آسیا از این شرایط ابراز نگرانی کردند

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۲۲۹

این اقدام فدراسیون بین المللی والیبال کاملا سیاسی و تحت فشار لابی صهیونیست هاست. رییس شورای المپیک آسیا نیز از وجود این فشارهای سیاسی به والیبال ایران ابراز نگرانی کرده است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: گرفتن میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان کاملا سیاسی و تحت فشار لابی صهیونیست ها صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شاهرخ شهنازی که صبح امروز در بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها حضور یافته بود افزود: رییس فدراسیون والیبال به صورت شفاهی من را در جریان واگذاری میزبانی این رقابت ها به ایران قرار داده بود.

وی با بیان اینکه فدراسیون والیبال ایران یک نهاد ورزشی است نه امنیتی و نظارتی، تصریح کرد: بهانه ای که فدراسیون بین المللی والیبال برای فشار به والیبال ایران عنوان کرده است، هیچ ربطی به این فدراسیون و ورزش ایران ندارد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد: این اقدام فدراسیون بین المللی والیبال کاملا سیاسی و تحت فشار لابی صهیونیست هاست. رییس شورای المپیک آسیا نیز از وجود این فشارهای سیاسی به والیبال ایران ابراز نگرانی کرده است.

شهنازی در باره هماهنگی فدراسیون های ورزشی با کمیته ملی المپیک در باره پذیرش میزبانی ها گفت: فدراسیون های ورزشی با هماهنگی تشکیلات آسیایی و جهانی خود میزبانی ها را می پذیرند و ضرورتی برای هماهنگی با کمیته ملی المپیک ندارند. البته اگر نیاز باشد در مواردی اعلام نظر خواهیم کرد.

وی در باره اعزام کاروان ورزشی ایران به چهارمین دوره بازی های ساحلی آسیا که از روز جمعه به صورت رسمی در پوکت تایلند آغاز خواهد شد، گفت: ورزشکاران ایران توانایی حضور شایسته در این رقابت ها را دارند. البته این رقابت ها فرصت حضور برخی رشته های ورزشی که در بازی های آسیایی اینچئون حضور نداشتند، نیز فراهم کرده است. پیش بینی کمیته کسب مدال های بیشتر و خوش رنگ تر نسبت به دوره قبل این رقابت ها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز