خبرگزاری کار ایران

ضعف‌های تیم جوانان باید برطرف شود؛

مالارا: جوانان ایران در واترپلو استعداد خوبی دارند / ایران می‌تواند در آسیا موفق باشد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۸۲۴

برگزاری اردوهای داخلی و خارجی و بازی های دوستانه و شرکت در تورنمنت ها می تواند این نسل از واترپلوی ایران را به موفقیت های زیادی برساند.

سرمربی تیم واترپلوی‌چین که قبلا نیز هدایت تیم ایران را برعهده داشت، گفت: جوانان ایرانی در واترپلو مستعد موفقیت و یادگیری هستند و می‌توانند در این رشته در قاره آسیا موفق باشند.

به گزارش ایلنا، پائولو مالارا سرمربی تیم چین با ارزیابی مسابقات قهرمانی‌جوانان آسیا اظهار کرد: سطح بازی‌های این دوره خیلی خوب و برگزاری آن ایده آل بود. چند تیم خوب در این مسابقات شرکت کرده بودند و بازی‌های راحتی نداشتیم.

سرمربی سابق تیم ملی واترپلو ایران افزود: تیم ایران یکی از بهترین تیم های حاضر در این مسابقات بود. بازیکنان ایران خیلی خوب بازی کردند و موفق شدند چین را شکست دهند. البته معتقدم این تیم ضعف هایی هم دارد که باید برطرف شود. برگزاری اردوهای داخلی و خارجی و بازی های دوستانه و شرکت در تورنمنت ها می تواند این نسل از واترپلوی ایران را به موفقیت های زیادی برساند.

وی در پایان افزود: بر اساس تجربه ای که از حضور خود در ایران به عنوان سرمربی دارم، خوب می دانم که جوانان ایرانی در واترپلو مستعد موفقیت و یادگیری هستند و می توانند در این رشته در قاره آسیا موفق باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز