خبرگزاری کار ایران

لیگ‌برتر والیبال - هفته نخست؛

قهرمان مهمان کاکوهای تازه‌وارد / پیکان در جاده زاهدان

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۷۱۳

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران جام " حسین معدنی " در سال ۹۳ با حضور ۱۴ تیم در ۲ گروه مقدماتی آغاز می‌شود که در نخستین هفته ۶ دیدار برگزار خواهد شد و ۲ تیم استراحت می‌کنند.

بیست و هشتمین دوره مسابقات لیگ‌برتر والیبال جام زنده یاد " حسین معدنی " در حالی از روز یکشنبه ۱۸ آبان ماه آغاز می‌شود که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها در نخستین گام به مصاف نماینده‌شیراز تیم تازه وارد این رقابت‌ها می‌رود.

به گزارش ایلنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام " حسین معدنی " در سال ۹۳ با حضور ۱۴ تیم در ۲ گروه مقدماتی آغاز می‌شود که در نخستین هفته ۶ دیدار برگزار خواهد شد و ۲ تیم استراحت می‌کنند.

در گروه اول دور مقدماتی پیکان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها در زاهدان به مصاف شهرداری این شهر می‌رود و میزان‌مشهد تیم چهارم لیگ سال گذشته در مشهد از بازرگانی‌جواهری گنبد پذیرایی خواهد کرد. در سومین مسابقه گروه یک دور مقدماتی لیگ برتر سال ۹۳ تیم والیبال شهرداری‌تبریز که سال گذشته هدایت آن را زنده یاد حسین معدنی بر عهده داشت، از تعاون گنبد پذیرایی خواهد کرد. در این گروه ارتعاشات صنعتی ایران که ملی‌پوشان نوجوانان کشور را حمایت می‌کند، استراحت دارد.

در گروه دوم دور مقدماتی نیز در هفته نخست ۳ مسابقه برگزار می‌شود که متین ورامین مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها در شیراز به مصاف مهر پارس فارس می‌رود، تیمی که نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند. در دومین مسابقه این گروه تیم‌های شهرداری ارومیه دارنده مدال‌برنز سال قبل و سایپای البرز که ۶ نایب قهرمانی در پرونده کاری خود دارد، در کرج به مصاف یکدیگر می‌روند. همچنین تیم والیبال نوین کشاورز در خانه والیبال‌تهران میزبان آلومینیوم‌المهدی بندرعباس است تا پایانی بر ۶ دیدار هفته نخست باشد. در گروه دوم نیز تیم وزارت دفاع این هفته استراحت خواهد داشت.

برنامه کامل هفته نخست لیگ برتر والیبال سال ۹۳ به قرار زیر است:

گروه اول:
زاهدان، ساعت ۱۷؛ شهرداری زاهدان – پیکان تهران
مشهد، ساعت ۱۷: میزان مشهد – بازرگانی جواهری گنبد
گنبد، ساعت ۱۷؛ تعاون گنبد – شهرداری تبریز

گروه دوم:
شیراز، ساعت ۱۷؛ مهر پارس فارس – متین ورامین
کرج، ساعت ۱۷؛ سایپای‌البرز – شهرداری ارومیه
تهران، ساعت ۱۷؛ نوین کشاورز – آلومینیوم المهدی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز