خبرگزاری کار ایران

با تیم اصلی به تایلند نمی رویم؛

زند: کارمان در قهرمانی آسیا بسیار سخت است / به جز ژاپن رقیب جدیدی به نام کره داریم

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۵۵۸

کره ای ها سال گذشته و در مسابقات جهانی کیوتو ژاپن که تیم ایران حضور نداشت، دو مدال طلا و نقره کسب کردند که این دو مدال آور تیم کره در مسابقات آسیایی تایلند نیز حضور خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی کاتای جودو گفت: امسال علاوه بر ژاپن که رقیب همیشگی تیم ایران است، کره جنوبی نیز حریفی بسیار قدر برای ملی پوشان کشورمان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی کاتای جودوی ایران که از جمله قدرت های قاره به شمار می رود و در چند دوره حضور خود در رقابت های جهانی نیز موفق به کسب مدال شده است، برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا بامداد جمعه(۱۶ آبان ماه جاری) عازم تایلند خواهد شد.

حسین زند پیش از اعزام به مسابقات آسیایی تایلند و در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در مورد حریفان تیم کشورمان در این پیکارها، خاطر نشان کرد: پیش از این، تنها تیم ژاپن رقیب اصلی تیم ایران بود که بیشتر مدال ها را از آن خود می کرد. اما امسال، ما رقیبی جدید به نام کره جنوبی داریم که در این چند سال پیشرفت خوبی در کاتای جودو داشته است.

وی افزود: کره ای ها سال گذشته و در مسابقات جهانی کیوتو ژاپن که تیم ایران حضور نداشت، دو مدال طلا و نقره کسب کردند که این دو مدال آور تیم کره در مسابقات آسیایی تایلند نیز حضور خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی کاتای جودو، به تیم تایلند نیز اشاره کرد و ادامه داد: به غیر از ژاپن و کره، تیم تایلند نیز حریفی جدی برای ملی پوشان کشورمان به حساب می آید و به این ترتیب، کار ما در رقابت های تایلند بسیار دشوار خواهد بود.

زند در پایان با بیان این که تیم ملی ب را به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام می کنیم، اظهار داشت: یکی از عواملی که باعثشده کار تیم کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا دشوارتر شود، این است که ما تیم ملی ب را به این رویداد اعزام می کنیم. البته در این میان، تیم جونو کاتا با ترکیب اصلی در رقابت های آسیایی تایلند حضور خواهد داشت.

گفتنی است تیم اعزامی کاتای جودوی ایران که بامداد فردا(جمعه) تهران را به مقصد بانکوک ترک می کند را این نفرات تشکیل می دهند:
سید مهدی میرعظیمی و محمد وحید پوراسفندیار از تهران، محمد حسن سالاری، محمد رضا صحرایی، مهدی عظیمی، فخرالدین رضایی، محسن قاسملو و محمد جواد بشارتی از قم، سید یاشار روح الهی زاده و عبدالوهاب بردی از مازندران، مهدی یاوری کیا و محمد بندری نسب از خوزستان.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز