خبرگزاری کار ایران

برای ویزای توریستی اقدام کرده ایم؛

نیکوخصلت: باید از لهستان وارد آلمان شویم / اگر برویم کار بسیار سختی در پیش داریم

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۲۱۱

رقابت های جهانی در شرایطی برگزار می شود که ما هنوز در ایران حضور داریم و به دنبال گرفتن ویزا هستیم. البته اگر تا عصر امروز(چهارشنبه) ویزای ما صادر نشود، دیگر نمی توانیم به مسابقات جهانی برویم.

سرمربی تیم کاتای تیمی ایران گفت: در صورتی که تا عصر امروز(چهارشنبه)، ویزای بچه ها صادر نشود، نمی توانیم در مسابقات جهانی آلمان شرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بیست و دومین دوره رقابت های کاراته قهرمانی جهان از امروز در شهر برمن آلمان آغاز می شود که بر این اساس، پیکارهای کاتا نیز از عصر فردا برگزار می شود. این در حالی است که هنوز ویزای تیم کاتای کشورمان برای سفر به آلمان صادر نشده و اعضای این تیم می خواهند از طریق لهستان وارد آلمان شوند تا خود را به شهر برمن برسانند.

سعید نیکوخصلت در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در این باره تصریح کرد: با توجه به این که می دانستیم سفارت آلمان به ما ویزا نمی دهد، تصمیم گرفتیم ویزای توریستی بگیریم و از طریق لهستان وارد خاک آلمان شویم تا خود را به محل برگزاری مسابقات برسانیم.

وی افزود: رقابت های جهانی در شرایطی برگزار می شود که ما هنوز در ایران حضور داریم و به دنبال گرفتن ویزا هستیم. البته اگر تا عصر امروز(چهارشنبه) ویزای ما صادر نشود، دیگر نمی توانیم به مسابقات جهانی برویم. چون بازی ها از عصر فردا(پنجشنبه) آغاز می شود.

سرمربی تیم کاتای تیمی کشورمان ادامه داد: بنده همین الان جلوی در سفارت لهستان هستم تا بالاخره ببینم تکلیف مان چه می شود. اگر ویزای ما صادر شود، ابتدا به قطر می رویم و بعد راهی لهستان و سپس عازم آلمان خواهیم شد که البته در صورت انجام شدن سفر، با خستگی فراوان به محل برگزاری مسابقات خواهیم رسید.

نیکوخصلت در پایان، در مورد حریفان تیم ایران در رقابت های کاتای تیمی مسابقات کاراته قهرمانی جهان در آلمان، یادآور شد: تمامی بزرگان کاتای جهان از جمله: ژاپن، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، آلمان و مراکش همگروه تیم کشورمان هستند و به همین دلیل، کار بسیار سختی در پیش خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز