خبرگزاری کار ایران

برای شرکت در بازی های ساحلی و قهرمانی جهان؛

اردوی ملی پوشان بادی کلاسیک و پرورش اندام در آکادمی ملی المپیک

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۱۳۶

اردوی شبانه روزی تیم های ملی بادی کلاسیک و پرورش اندام اعزامی به بازی های ساحلی آسیا و قهرمانی جهان از بعد از ظهر امروز ۱۴ آبان در آکادمی کمیته ملی المپیک آغاز می شود.

اردوی شبانه روزی تیم های ملی بادی کلاسیک و پرورش اندام اعزامی به بازی های ساحلی آسیا و قهرمانی جهان از بعد از ظهر امروز(چهارشنبه ۱۴ آبان) در مجموعه ورزشی انقلاب و آکادمی کمیته ملی المپیک آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، اردوی تیم ملی بادی کلاسیک در حالی از امروز آغاز می شود که شش نماینده کشورمان برای نخستین بار در این بازی ها شرکت می کنند، تیمی که امید زیادی به موفقیت آن می رود.

روح اله میرنورالهی، جواد سلطانی، مهدی یارعلی، مسعود ذات پرور و رضا زیودار، ورزشکارانی هستند که در دسته های قدی ۱۶۲،۱۶۵، ۱۶۸،۱۷۲، ۱۷۶ و بالای ۱۷۶ سانتی متر باید به مصاف حریفان آسیایی خود بروند.

چهارمین دوره بازیهای ساحلی آسیا در ۲۶ رشته ورزشی طی روزهای ۲۸ آبان تا ۲ آذر ماه در پوکت تایلند برگزار می شود.

اما همزمان با اردوی بادی کلاسیک کارها، ملی پوشان پرورش اندام نیز در آکادمی ملی المپیک تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پی گیری می کنند.

تیم ملی پرورش اندام به عنوان یکی از تیم های برتر جهان با ترکیب مهدی حیدری در وزن منهای ۷۰ کیلو گرم، سجاد نیکنام در وزن منهای ۷۵ کیلو گرم، بابک اکبرنیا و علی رستمی در وزن منهای ۸۰ کیلو گرم، هادی چوپان در وزن منهای ۸۵ کیلو گرم، خلیل اسدی در وزن منهای ۹۰ کیلو گرم، مهدی عیاری در وزن منهای ۹۵ کیلو گرم، رضا نوری آرا در وزن منهای ۱۰۰کیلو گرم و اسحاق قویدل در وزن به اضافه ۱۰۰ کیلو گرم در رقابتهای قهرمانی جهان به روی صحنه می رود.

شصت و هشتمین دوره مسابقات جهانی طی روزهای ۲۲ تا ۲۴ آبان ماه در برزیلیای برزیل برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز