خبرگزاری کار ایران

ملی پوشان استراحت مطلق ندارند؛

مقانلو: اولویت اصلی ما المپیک است بعد جام جهانی / تکواندو سال سختی در پیش دارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۴۹۲

مسابقات فینال گرند پریکس از ۱۶ آذرماه در مکزیک آغاز خواهد شد که برای ما بسیار حائز اهمیت بوده و بیشتر تمرکز ما بر روی این بازی هاست. یک روز بعد از این رقابت ها، باز هم کشور مکزیک، میزبان جام جهانی خواهد بود.

سرمربی تیم ملی تکواندو با بیان اینکه رقابت های سختی پیش روی این رشته قرار دارد، گفت: سال ۲۰۱۵ سالی دشوار برای تکواندوی ایران خواهد بود.

بیژن مقانلو در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی تکواندو خاطر نشان کرد: با توجه به مسابقات فشرده ای که اخیرا در بازی های آسیایی اینچئون و همچنین گرند پریکس منچستر را پشت سر گذاشتیم، بچه ها واقعا خسته شده بودند. به همین دلیل، به آنها استراحتی ۱۰ روزه دادیم تا از روز ۱۷ آبان، مجددا تمرینات مان را از سر بگیریم.

وی افزود: البته ملی پوشان استراحت مطلق نخواهند کرد، بلکه استراحتی فعال دارند و براساس برنامه های شخصی خود تمرین می کنند تا این که مجددا به اردو ملحق شوند.

سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان با بیان این که در ماه آینده دو رویداد مهم در انتظار تیم ایران است، اظهار داشت: مسابقات فینال گرند پریکس روز از ۱۶ آذرماه در مکزیک برگزار خواهد شد که برای ما بسیار حائز اهمیت بوده و بیشتر تمرکز ما بر روی این بازی هاست. یک روز بعد از این رقابت ها، باز هم کشور مکزیک، میزبان جام جهانی خواهد بود.

وی ادامه داد: در مجموع، سال ۲۰۱۵ سالی پرکار و سختی برای تکواندوی ایران است که البته در این میان، اولویت اصلی ما رقابت های کسب سهمیه المپیک و بعد از آن بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل است. بعد از آن نیز نگاه ما به جام جهانی خواهد بود. ضمن این که اردیبهشت سال ۹۴ نیز مسابقات قهرمانی جهان در روسیه را در پیش داریم.

مقانلو در پایان یادآور شد: پس از مسابقات جام جهانی، انتخابی تیم ملی را برای گزینش نفرات اعزامی به رقابت های قهرمانی جهان در روسیه، برگزار خواهیم کرد که طی آن، نفرات برتر این پیکارها به جمع ۱۶ ملی پوش حاضر در اردو ملحق خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز