خبرگزاری کار ایران

با درد وزنه می‌زنم؛

رضائیان: موفقیت فقط کسب مدال نیست / انگیزه‌ای جز خدمت به تیم‌ملی ندارم

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۶۲۲

آخرین بار هم قبل از بازی‌های آسیایی اینچئون پی آر پی انجام دادم، اما خب با افزایش فشار تمرینات درد زانوی من هم بیشتر می‌شود.

وزنه‌بردار دسته ۶۹ کیلوگرم تیم ملی، در آستانه رقابت‌های جهانی قزاقستان گفت: با وجود اینکه همه می‌دانیم بهداد سلیمی و کیانوش رستمی شانس‌های اصلی کسب مدال هستند، اما یک حس همدلی در وجود همه اردونشیان هست تا تیم ملی امتیاز خوبی را برای کسب سهمیه کامل المپیک به دست بیاورد.

به گزارش ایلنا، مرتضی رضائیان درباره آخرین وضعیت خود قبل از اعزام به رقابت‌های‌جهانی قزاقستان گفت: این روزها با آسیب‌دیدگی زانو تمرین می‌کنم. البته این موضوع برای من تازگی ندارد. نزدیک به ۶ سال است که چون بخشی از کشکک زانویم دچار سائیدگی شده و از بین رفته با درد وزنه می‌زنم. به همین خاطر هم هر از چند گاهی با تزریق موضعی این درد را کاهش می‌دهم. آخرین بار هم قبل از بازی‌های آسیایی اینچئون پی آر پی انجام دادم، اما خب با افزایش فشار تمرینات درد زانوی من هم بیشتر می‌شود.

ملی‌پوش دسته ۶۹ کیلوگرم در ادامه درباره انگیزه‌هایش برای حضور در رقابت‌های جهانی گفت: من به شخصه انگیزه‌ای جز خدمت به تیم ملی ندارم. طی ۸ ماه گذشته شاید فقط یک ماه در کنار همسر و خانواده بودم و فکر می‌کنم این همه سختی و مرامت را باید جایی به نتیجه رساند. موفقیت هم فقط کسب مدال نیست. در مسابقاتی که حکم سهمیه المپیک را دارد، آنچه جایگاه تیم‌ها را مشخص می‌کند امتیازاتی است که توسط همه نفرات به دست می‌آید.

رضائیان افزود: با وجود اینکه همه می‌دانیم در رقابت‌های جهانی قزاقستان بهداد سلیمی و کیانوش رستمی شانس های اصلی کسب مدال هستند، اما یک حس همدلی در وجود همه اردونشیان هست تا تیم ملی امتیاز خوبی را برای کسب سهمیه کامل المپیک به دست بیاورد. به عنوان مثال جابر بهروزی با وجود مشکل قلبی و آن اتفاقاتی که در بازی‌های آسیایی برایش افتاد به اردو اضافه شد تا بتواند به تیم ملی کمک کند. من هم فقط و فقط با انگیزه خدمت به تیم ملی در اردوی تیم ملی هستم، وگرنه می‌دانم با وجود شرایط بدنی که دارم و مدعیانی که در وزن ۶۹ کیلوگرم حضور دارند، نباید به کسب مدال‌جهانی امیدوار باشم.

رضائیان که پیش از این یک‌بار در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۰ آنتالیا در ترکیب تیم‌ملی قرار گرفته، در مقایسه شرایط امروز خود با شرایط ۴سال پیش گفت: رقابت‌های‌جهانی‌قزاقستان دومین تجربه‌جهانی من در سطح‌بزرگسالان است. البته ۴سال پیش به لحاظ آمادگی‌جسمانی شرایط بهتری داشتم، اما تجربه الان را نداشتم و به همین خاطر نتوانستم در آنتالیا نتیجه خوبی کسب کنم. در این مدت تجربیات خوبی کسب کرده‌ام و سعی می‌کنم با بهره‌مندی از همین تجربیات، از تمام توانم برای بالا بردن وزنه‌ها استفاده کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز