خبرگزاری کار ایران

نامزد ریاست فدراسیون هستم؛

پورکاظمی: مدیران ورزش می‌خواهند تغییرات باشد / اولین مدال اینچئون را من گرفتم

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۸۰۸

بنده کاندیدای ریاست فدراسیون هستم و در صورتی‌که انتخابات در شرایط عادی برگزار شود، تصور می‌کنم با اعتماد و اقبالی که در استان‌ها وجود دارد بتوانم همچنان در این مسئولیت باقی بمانم.

رئیس پیشین فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه مدیران جدید وزارت ورزش می‌خواهند در فدراسیون‌ها تغییر و تحولات باشد گفت: تابع تصمیمات وزارت ورزش هستم و به تصمیمات آنها احترام می‌گذارم.

لطفعلی پورکاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب درخصوص معرفی سرپرست‌جدید در فدراسیون‌پزشکی‌ورزشی و پایان همکاری وی با این فدراسیون اظهار داشت: بنده ۴ سال و ۴ ماه به عنوان رئیس فدراسیون این مسئولیت را برعهده داشتم و ۲۸ شهریورماه دوره ۴ ساله من به پایان رسیده بود و طبق‌قانون یا باید انتخابات برگزار می‌شد و یا سرپرست‌جدید برای فدراسیون انتخاب می‌کردند که بنا به تصمیم وزارت ورزش سرپرست جدید مسئولیت اداره فدراسیون را برعهده گرفت.

وی با بیان اینکه برای ۴ فدراسیون تنیس، شطرنج، ‌ ورزش‌های همگانی و پزشکی‌ورزشی سرپرست جدید منصوب شده، اظهار داشت: این نظر وزارت‌ورزش است و تصور می‌کنم آنها قصد دارند تا قانون را اجرا کنند و تا زمان مجمع سرپرست جدید معرفی کرده‌اند.

پورکاظمی با بیان اینکه در مدت ریاستم در فدراسیون‌پزشکی ورزشی ۴کرسی جهانی و ۳ کرسی آسیایی را برای ایران به دست آورده‌ام، اظهار داشت: مهمترین کرسی‌جهانی که در تاریخ ورزش ایران بی سابقه است نائب‌رئیسی یونسکو در حوزه دوپینگ‌سازمان‌ملل است که تصور می‌کنم نایب رئیسی چهره بین‌المللی چون بان‌کی‌مون رئیس سازمان ملل پستی معتبر برای نماینده ایران محسوب می‌شود.

رئیس پیشین فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: در آسیا هم ریاست کمیسیون‌پزشکی و دوپینگ کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا که از مهمترین کرسی‌های ایران در سطح قاره به شمار می‌رود که در دوره ریاست من به دست آمد.

وی از تالیف ۱۸جلد کتاب در طول ۲۲ سال فعالیت خود در بخش علمی و پزشکی ورزشی به عنوان بخش دیگری از خدمات خود ذکر کرد و گفت: تلاش من همواره خدمت به جامعه پزشکی ورزشی بوده و در این راه تلاش کرده ام تا دستاوردهای علمی‌ام را در اختیار همگان قرار دهم و بر همین اساس ۳ جلد از تالیفاتم به زبان‌انگلیسی در اختیار جامعه پزشکی قرار دارد.

پورکاظمی در مورد کاندیداتوری خود برای دور جدید انتخابات این فدراسیون اظهار داشت: بنده کاندیدای ریاست فدراسیون هستم و به جز من ۱۵ نفر دیگر هم برای این مسئولیت نامزد شده‌اند و در صورتی که انتخابات با روال عادی برگزار شود، تصور می‌کنم با اعتماد و اقبالی که در استان‌ها وجود دارد بتوانم همچنان در این مسئولیت باقی بمانم.

وی از خرید ساختمان برای هیات‌های استان، ساماندهی مکمل‌های‌غذایی، سامان‌دهی تیم‌های پزشکی‌ورزشی، عقد قراردادهای درمانی با بیمارستان‌ها و… به عنوان مهمترین اقدامات خود در طول ۴ سال حضورش در فدراسیون ذکر کرد و افزود: تلاش کردم تا در مدت حضورم در فدراسیون عملکرد مثبتی داشته باشم و تصور می‌کنم این حضور بازخورد خوبی هم در استانها داشته است.

رئیس پیشین فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد نامزدهای این فدراسیون گفت: ابراهیم خادم، احمد هاشمیان، ‌ اسدی، نوروزی و جمعی دیگر از اعضای جامعه پزشکی از چهره‌های علاقه‌مند برای حضور در ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی هستند که امیدوارم هر فردی رای اعتماد مجمع را بدست آورد بتواند منشا خدمات ارزشمندی برای این فدراسیون باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود به نکته جالبی اشاره کرد و افزود: در بازی‌های آسیایی اینچئون بنده اولین ایرانی بودم که موفق به کسب مدال آسیایی شدم و از سوی شیخ احمد و شورای المپیک آسیا به عنوان چهره ماندگار علمی و پزشکی ورزشی در میان ۴۵ کشور آسیایی انتخاب و مدال و جایزه ویژه هیروشیما را دریافت کردم که در این مراسم آقایان کیومرثهاشمی، ‌ شاهرخ شهنازی، بهرام افشارزاده، رحیمی نیز حضور داشتند و خوشحالم این جایزه به ایران و خانواده پزشکی کشور تعلق گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز