خبرگزاری کار ایران

مسابقات جایزه بزرگ تکواندو – منچستر؛

۴ مدال سهم تکواندوی‌ایران در اوزان‌المپیکی / معتمد، مستعان و اسبقی دور از حد انتظار!

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۵۵۷

سومین دوره مسابقات گرندپریکس در سال ۲۰۱۴ که از صبح روز جمعه(۲ آبان‌ماه) در سالن مرکزی شهر منچستر انگلیس آغاز شده بود، امروز با کسب ۴ مدال رنگارنگ توسط نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

در پایان مسابقات گرندپری منچستر انگلیس، تیم تکواندوی کشورمان موفق به کسب ۴ مدال رنگارنگ از ۴ وزن المپیکی شد که ۲ مدال آن طلا بود!

به گزارش ایلنا، سومین دوره مسابقات‌گرندپری در سال ۲۰۱۴ که از صبح روز جمعه(۲ آبان‌ماه) در سالن مرکزی شهر منچستر انگلیس آغاز شده بود، امروز با کسب ۴ مدال رنگارنگ توسط نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

این رقابت‌ها در کلاس G۴ برگزار و ۲۳۷ تکواندوکار رنکینگ‌دار المپیکی از ۵۹ کشور، برای افزایش امتیازات خود در راستای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برزیل به مدت ۳ روز مبارزاتشان را پیگیری کردند که فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸ - کیلوگرم(وزن اول المپیک) و مهدی خدابخشی در وزن ۸۰ - کیلوگرم(وزن سوم المپیک) طلایی شدند و مسعود حجی‌زواره در وزن ۸۰ - کیلوگرم(وزن سوم المپیک) و سجاد مردانی در وزن ۸۰ + کیلوگرم(وزن چهارم المپیک) به مدال برنز رسیدند.

۴ مدال تیم تکواندوی ایران در این رقابت‌ها در حالی بدست آمد که این مسابقات در ۴ وزن المپیکی برگزار و هوگوپوشان شایسته کشورمان در حضور ستارگان تکواندوی‌جهان، تنها کشوری بودند که در بخش مردان توانستند ۲ بار بر سکوی قهرمانی بایستند و رکورددار شوند.

در این رقابت‌ها که نفرات اول تا ۳۱ رنکینگ المپیکی مجاز به حضور بودند، به نفرات اول ۴۰ امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو و ۵ هزار دلار جایزه نقدی اهدا شد و نفر دوم ۲۴ امتیاز و ۳ هزار دلار و نفرات سوم هم ۱۴.۴ امتیاز و هزار دلار جایزه دریافت کردند.

هادی مستعان تکواندوکار وزن ۵۸ - کیلوگرم، بهنام اسبقی و محمد باقری‌معتمد تکواندوکاران وزن ۶۸ - کیلوگرم کشورمان هر ۳ در راند طلایی نتیجه را به حریفان خود واگذار کردند و از کسب مدال در این رقابت‌ها بازماندند.

بیژن مقانلو(سرمربی)، مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی(مربی) هدایت تیم ۷ نفره کشورمان را در این رقابت‌ها برعهده داشتند و غلامحسن ذوالقدری رییس سازمان تیم‌های ملی به‌عنوان سرپرست در کنار این تیم حضور داشت. عبدالرضا بهاری نیز بعنوان داور، در این دوره از رقابت‌ها به قضاوت پرداخت. تیم تکواندوی کشورمان بامداد روز سه شنبه(۶ آبانماه) به ایران بازخواهند گشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز