خبرگزاری کار ایران

ادامه‌تمرینات بانوان جودوی از فردا؛

بانوان جودوکار برای چه تمرین می‌کنند؟ / تیم ملی خانم‌ها برنامه برون‌مرزی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۳۶۵

فدراسیون جودو از ۱۶ جودوکار دعوت کرده تا فردا(۵ آبان‌ماه) در خوابگاه حجاب‌تهران، حضور پیدا کنند تا اردوی خود را تشکیل دهند.

دور جدید تمرینات تیم ملی جودوی بانوان کشورمان در حالی از فردا مجددا آغاز می‌شود که خانم‌های جودوکار، برنامه برون‌مرزی خاصی ندارند و معلوم نیست این اردوها بر چه اساسی و چرا با نام اردوی تیم ملی برپا می‌شود؟!

به گزارش خبرنگار ایلنا، فدراسیون جودو از ۱۶ جودوکار دعوت کرده تا فردا(۵ آبان‌ماه) در خوابگاه حجاب‌تهران، حضور پیدا کنند تا اردوی خود را تشکیل دهند. بر این اساس، صدیقه قاسم‌زاده از آذربایجان‌شرقی، نسرین محمد صالحی از اصفهان، نسیم محمدی از البرز، زهرا نادری و راضیه سلیمی از چهار محال و بختیاری، دنیا آقایی و سعیده علی عرب از سمنان، طاهره آذرپیوند از کهکیلویه و بویراحمد، نگین نظری، لیلا چغلوند، فاطمه جودی، پرستو امیری دوره، الهام بهرامی و شیما یاری چگینی از لرستان و لیلا سیاهپوشی و مریم بربط از همدان، ملی پوشانی هستند که تا روز ۱۱ آبان در اردو حضور خواهند داشت.

برپایی این قبیل اردوها برای حفظ آمادگی تیم ملی بانوان ایران اگرچه مفید است، اما چون بانوان کشورمان برنامه برون‌مرزی خاص ندارند، برگزاری اردوهای بدون مسابقه، باعثایجاد بی‌انگیزگی و یکنواختی برای خانم‌های جودوکار می‌شود.

ضمن اینکه در این میان به کار بردن عنوان اردوی تیم ملی نیز چندان مطابق بر واقعیات نیست. چراکه اساسا بانوان ما با کمبود رویدادهای بین المللی روبرو هستند و طبیعتا نمی‌توان نام این قبیل اردوها را اردوی تیم ملی گذاشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز