خبرگزاری کار ایران

۷ ماه دندان روی جگر گذاشته‌ام؛

روحانی: بعد از مسابقات‌جهانی سکوتم را می‌شکنم / برخی نمی‌خواهند گنج‌زاده در تیم‌ملی باشد!

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۷۶۶

در این ۸ ماه خیلی‌ها تا توانستند ما را شارژ روحی کردند. من ۷ ماه است دندان‌روی‌جگر گذاشته‌ام و چیزی نگفته‌ام، اما بعد از رقابت‌های جهانی، سکوتم را خواهم شکست.

مربی‌تیم‌ملی‌کاراته در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: پس از رقابت‌های جهانی، آلمان سکوتم را می‌شکنم و ناگفته‌ها را می‌گویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس فدراسیون کاراته در جریان برگزاری بازی‌های آسیایی و طی اقدامی عجیب، خبر انتخاب مسعود رهنما به عنوان سرمربی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی برمن آلمان را اعلام کرد. این در حالی بود که وی از عملکرد شهرام هروی و حسین روحانی اعلام نارضایتی کرد، اما بعد از گذشت حدود ۲ هفته از این اتفاق، رهنما از سرمربیگری تیم ملی استعفا داد تا در فاصله ۱۵ روز مانده تا آغاز مسابقات قهرمانی جهان، کادر فنی تیم ملی بدون سرمربی به کار خود ادامه دهد.

حسین روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد استعفای رهنما از سرمربیگری تیم ملی کاراته، خاطرنشان کرد: بنده مربی تیم ملی هستم و فقط می‌توانم درباره مسائل‌فنی نظر بدهم، به همین جهت در کارهای مدیریتی ورود نمی‌کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که اگر مجددا به همکاری دعوت شوید، آیا به تیم ملی بازخواهید گشت یا نه، اظهار داشت: بنده همیشه در خدمت تیم ملی هستم و هر زمان که از من بخواهند، با کمال‌میل در خدمت تیم ملی کشورم خواهم بود.

مربی تیم ملی کاراته در بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون، در ادامه درخصوص اردوهای تیم ملی یادآور شد: در حال حاضر اردوها برقرار است و بچه‌ها در حال تمرین هستند. مشکلی هم احساس نمی‌شود.

روحانی در مورد وضعیت محرومیت ۲ ساله سجاد گنج‌زاده نیز افزود: متاسفانه برخی مربیان‌ایرانی سایر کشورها به این مساله دامن می‌زنند چراکه آنها دوست ندارند سجاد در تیم ملی ایران باشد.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ نامه‌ای مبنی بر محرومیت گنج‌زاده به فدراسیون‌کاراته ما نرسیده، ادامه داد: محرومیت گنج‌زاده کذب محض است. ما از فدراسیون‌کاراته استعلام گرفته‌ایم و مطمئن هستیم سجاد برای همراهی تیم ملی در مسابقات جهانی آلمان مشکلی ندارد.

مربی تیم ملی کاراته در پایان کار ملی‌پوشان‌ایران در مسابقات‌جهانی‌برمن‌آلمان را بسیار دشوار توصیف کرد و گفت: ما کار دشواری در پیش داریم. البته در این ۸ ماه خیلی‌ها تا توانستند ما را شارژ روحی کردند. من ۷ ماه است دندان‌روی‌جگر گذاشته‌ام و چیزی نگفته‌ام، اما بعد از رقابت‌های جهانی، سکوتم را خواهم شکست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز