خبرگزاری کار ایران

عصر دیروز صورت گرفت؛

تجلیل از قهرمانان مشهدی بازی‌های آسیایی اینچئون

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۳۷۳

صرف مدال‌آوری در بخش بانوان ملاک نیست حتی حضورشان با حجاب در مسابقات بین‌المللی نیز مایه افتخار و قهرمانی برای ملت و کشور ایران است

مراسم تجلیل از قهرمانان بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون در محل تالار اجتماعات استانداری انجام شد.

به گزارش ایلنا، مراسم تجلیل و قدردانی از قهرمانان بازی‌های آسیایی اینچئون با حضور رشیدیان استاندار خراسان رضوی و کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مدیران و مسوولان در تالار اجتماعات استانداری برگزار شد.

در این مراسم که قهرمانان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون امیر توکلیان، فرهاد ظریف، حامد آفاق، روزبه ارغوان، آریا نسیمی‌شاد، محمد دانشور و سکینه قاسم‌پور حضور داشتند به بیان مشکلات و کمبودهای موجود در رشته‌های ورزشی پرداختند و ضمن تشکر از استاندار جهت برگزاری این مراسم از مسوولان خواستند که بیشتر به رشته‌های مدال‌آور توجه کنند و با حمایت همه جانبه، آنها را در کسب موفقیت‌های بعدی همراهی و کمک نمایند.

رشیدیان استاندار خراسان رضوی ضمن تبریک هفته تربیت‌بدنی و ورزش به تمامی ورزشکاران و کسانی که به نحوی در حوزه‌ی ورزش فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: با توجه به هماهنگی شعار هفته‌ی تربیت‌بدنی و ورزش با شعار سال از طرف مقام معظم رهبری می‌تواند باعثایجاد عزم ملی و مدیریت جهادی شود تا زمینه‌ی تحول را در حوزه‌ی ورزش فراهم کنیم.

وی افزود: یکی از مطالبی که بعد از انقلاب در کشور مبنای تمام فعالیت‌های مدیران قرار گرفته این موضوع است که هیچ مدیری از شنیدن سخنان صاحب‌نظران، صاحبان‌اندیشه و صاحبان درد مستغنی نیست زیرا با گوش دادن به سخنان ایشان می‌توان مشکلات آن حوزه را شناسایی و با اندیشیدن و در نظر گرفتن راهکارهای مناسب در جهت رفع نواقص و کاستی‌های آنان قدم مؤثر بردارد و این وظیفه‌ی ماست که اکنون به سخنان مدال‌آوران گوش دهیم و اقدامات لازم را در جهت رفع مشکلات موجود انجام دهیم.

استاندار خراسان رضوی ضمن اشاره به ظرفیت‌ها و ثروت‌های این استان در تمامی زمینه‌های فرهنگی، گردشگری، ورزشی و اقتصادی ادامه داد به شکر خداوند ورزش استان ما در حال حاضر حرکتی صعودی به سمت رشد و توسعه را سپری می‌کند و به کمک مدیرکل ورزش و جوانان توانسته‌ایم بخش خصوصی را در جهت حمایت و سرمایه‌گذاری در بخش ورزش جذب کنیم و همین جا از بخش خصوصی دعوت می‌کنم به سمت ورزش بیایند و برای پیشرفت ورزش استان سرمایه‌گذاری نمایند.

رشیدیان در ادامه با اشاره به کم‌توجهی به دیگر ورزش‌ها، گفت: اکنون وظیفه‌ی ماست که به ورزش‌های پایه مانند دو و میدانی که سابقه‌ی خوبی در کسب مدال و قهرمانی دارد توجه بیشتری نماییم و آنها را تقویت کنیم اگر چه برای ورزشهای تخصصی نتوانسته‌ایم تا حد انتظار امکانات لازم را مهیا کنیم ولی باید تمام سعی خود را برای هر چه بهتر شدن این ورزشها انجام دهیم.

وی در ادامه تصریح کرد: ورزشکاران ما توانسته‌اند در حوزه‌ی بین‌المللی قدرت و توانایی خود را با کسب مدالهای رنگارنگ به رخ دیگر کشورها و حریفان خود بکشند و برای کشور و خانواده‌ی خود افتخار کسب کنند که این افتخارآفرینی نیز موجب وحدت وانسجام ملی شده است.

وی ضمن یادآوری این موضوع که خراسان رضوی سرشار از استعدادهای نهفته می‌باشد، ادامه داد: ما بایستی در حوزه‌ی شناسایی استعدادها در رشته‌هایی که توانسته‌اند مدال کسب کنند و قهرمان تحویل دهند تمام تلاش خود را بکار بریم و این شناسایی و پرورش قهرمان و استعداد تنها در سنین پایین امکان‌پذیر می‌باشد.

وی افزود: قهرمانان نیز می‌توانند با توجه به تجربیات خود در رشته‌ای که در آن فعالیت می‌کنند در این امر ما را یاری دهند و با شناسایی و معرفی علاقه‌مندان و مستعدان در سنین پایین‌تر برای پرورش و سرمایه‌گذاری، ما را در جهت پیشبرد و توسعه ورزش خراسان رضوی کمک نمایند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به قرار گرفتن ورزش بانوان در حاشیه اظهار کرد: بانوان همیشه و در تمامی عرصه‌های تاریخ مظلوم واقع شدند و باید زمینه‌سازی برای بهتر شدن ورزش بانوان از این ورزشکاران مظلوم قدرشناسی و حمایت کنیم.

وی ادامه داد: صرف مدال‌آوری در بخش بانوان ملاک نیست حتی حضورشان با حجاب در مسابقات بین‌المللی نیز مایه افتخار و قهرمانی برای ملت و کشور ایران است و ان‌شاءا… با زمینه‌سازی و جذب بخش خصوصی جهت سرمایه‌گذاری در ورزش بانوان موقعیت خوبی را برای این عزیزان فراهم خواهیم کرد.

رشیدیان رفتار و کردار قهرمانان را الگوی جامعه معرفی کرد و گفت: ورزشکاران مدال‌آور ما باید پهلوان‌منشی و بزرگ‌منشی را سرلوحه‌ی اعمال و فعالیت‌های خود قرار دهند و در بسیاری از موارد با توجه به ایجاد رسالتی که از طریق کسب قهرمانی به دست آوردند باید از حق خود بگذرند زیرا اکنون آنها تنها متعلق به خودشان نیستند و به همه‌ی جامعه و ورزش‌دوستان تعلق دارند و الگوی بسیاری از جوانان ما نیز به شمار می‌آیند.

وی در پایان سخنان خود ضمن امیدواری از پیشرفت ورزش استان رضوی اظهار کرد: به امید خداوند در آینده شاهد این هستیم که بتوانیم اگر به عنوان مثال ۲۰ ورزشکار به مسابقات قهرمانی اعزام می‌کنیم ۲۰ مدال کسب نماییم.

در خور ذکر است در پایان مراسم تجلیل از قهرمانان به رسم یادبود و قدردانی هدایای نفیسی از طرف استاندار خراسان رضوی به مدال‌آوران مسابقات آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز