خبرگزاری کار ایران

هدف ما قهرمانی لیگ برتر است؛

طیران: دوری ۸ ساله از بازی های آسیایی بازیکنان واترپلو را بی انگیزه کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۰۲۶

هشت سال است تیم ملی واترپلو به بازی های آسیایی نرفته و خیلی ضربه دیده است. امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم. چون همه این اتفاقات باعثبی انگیزگی بازیکنان و کمبود تیم های واترپلو می شود.

بازیکن تیم دانشگاه آزاد بعد از برد مقابل نفت امیدیه گفت: با شناخت نقاط ضعف حریف خیلی راحت پیروز شدیم.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی طیران بازیکن تیم دانشگاه آزاد درباره بازی با تیم نفت امیدیه اظهار کرد: بازی خوبی بود. تیم دانشگاه آزاد از نظر نفرات و بازیکنان خیلی قوی تر از نفت امیدیه است. سطح مسابقه هم خیلی بالا بود چون هر دو تیم بازیکنان ملی پوش و قدرتمندی داشتند. در اوایل بازی تیم ها بیشتر در حال شناخت از یکدیگر بودند. به همین خاطر مسابقه نزدیک به هم پیش می رفت. در ادامه با شناخت بیشتری که از تیم امیدیه به دست آوردیم، توانستیم اختلاف امتیازها را زیاد کنیم و این تیم را شکست دهیم. هر چه قدر زمان بازی گذشت ما توانستیم نقاط ضعف حریف را بشناسیم و راحت تر با آن ها بازی کنیم.

بازیکن تیم دانشگاه آزاد بیان کرد: ما کادر فنی خیلی خوبی داریم. سرمربی و مربی تیم دانشگاه آزاد چندین سال بازیکن ثابت تیم ملی بودند. ما تمرینات منظمی داریم و همین تمرینات منظم را با هدف قهرمانی در لیگ ادامه می دهیم.

محمد مهدی طیران عنوان کرد: انتظار دارم که با یک سری برنامه ها ما شاهد این باشیم که در سال های بعد هم لیگ را با تیم های بیشتر برگزار کنیم. همچنین جوانان و ورزشکاران زیادی را به این رشته جذب کنیم. با برنامه ریزی و جذب اسپانسر و همچنین مدیریت خوب باشگاه ها در آینده روند بهتری خواهیم داشت.

وی در ادامه گفت: از رشته های شنا، شیرجه و واترپلو از نظر تبلیغاتی، رسانه و سرمایه گذاری سازمان تربیت بدنی حمایت نمی شود. همین باعثمی شود اسپانسرها در رسانه و… دیده نشوند در نتیجه هزینه زیادی هم در واترپلو نکنند. با تمهیدات لازم باید رویه ای را در نظر بگیریم که تعداد پخش بازی های واترپلو بیشتر شود. باید به واترپلو بهای بیشتری داد. هشت سال است که تیم ملی واترپلو کشورمان به بازی های آسیایی نرفته و خیلی ضربه دیده است. امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم. چون همه این اتفاقات باعثبی انگیزگی بازیکنان و کمبود تیم های واترپلو می شود.

طیران در پایان گفت: امیدوارم تیم های ملی جوانان و ساحلی کشورمان در مسابقات آسیایی پیش رو موفق باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز