خبرگزاری کار ایران

اسنوکر شش توپ آکادمی قطر؛

حسین وفایی، امیر سرخوش و سهیل واحدی با پیروزی آغاز کردند

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۷۲۲

مسابقات قهرمانی اسنوکر شش توپ آکادمی قطر از امروز در شهر دوحه با شرکت ۳۲ اسنوکر باز از ۱۴ کشور آغاز شد و سه نماینده اعزامی کشورمان مسابقه های خود را با ۴ پیروزی با ارزش آغاز کردند.

حسین وفایی، امیر سرخوش و سهیل واحدی رقابت های خود را در اولین دوره مسابقات اسنوکر شش توپ آکادمی قطر با چهار پیروزی آغاز کردند.

به گزارش ایلنا، اولین دوره مسابقات قهرمانی اسنوکر شش توپ آکادمی قطر از امروز شنبه ۲۶ مهرماه در شهر دوحه با شرکت ۳۲ اسنوکر باز از ۱۴ کشور آغاز شد و سه نماینده اعزامی کشورمان به این رقابت ها مسابقه های خود را با ۴ پیروزی با ارزش آغاز کردند.

به اساس این گزارش در جریان دور نخست از مرحله مقدماتی این رقابت ها، حسین وفایی قهرمان جهان در سال ۲۰۱۱ و قهرمان جوانان جهان در سال ۲۰۱۴ موفق شد در گروه H مقدماتی عبدالموعظ از لیبی را با نتیجه قاطع ۵ بر صفر شکست دهد.

امیر سرخوش، دارنده مدال طلای مسابقات شش توپ قهرمانی آسیا ۲۰۱۴ در پاکستان و مدال نقره بازی های داخل سالن آسیا ۲۰۱۳ امروز در گروه A و در نخستین مسابقه خود مقابل محمد کین هو از مالزی قرار گرفت و با نتیجه ۵-۴ به پیروزی رسید.

سهیل واحدی نایب قهرمان اسبق جوانان جهان، در گروه C مقدماتی موفق شد با نتیجه ۵-۴ مقابل چونگ مینگ هونگ از هنگ کنگ به برتری دست یابد. واحدی امروز در دومین مسابقه خود مقابل اسنوکر باز قطری، بشر حسین قرار گرفت و با پیروزی ۵ بر صفر به دومین برد خود در این رقابت ها دست یافت و در صدر گروه خود قرار گرفت.

لازم به ذکر است مسابقات اسنوکر شش توپ قهرمانی آسیا طی روزهای ۲۶ تا ۲۹ مهرماه جاری در دوحه برگزار می شود. مرحله مقدماتی این رقابت ها فردا به پایان می رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز