خبرگزاری کار ایران

مهم این است خوش قول باشیم؛

هاشمی: پاداش مدال آوران آسیایی ۳۰ مهر اهدا می شود / نصف پاداش برای والیبالی ها!

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۲۰۲

قبل از ۳۰ مهر این پاداش را پرداخت می کنیم و در نظر داریم رئیس جمهوری نیز در مراسم اهدای پاداش قهرمانان حضور داشته باشند. مهم این است که خوش قول باشیم و پاداش ها را به موقع پرداخت کنیم.

معاون مالی وزیر ورزش و جوانان از پرداخت پاداش قهرمانان بازی های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۴ اینچئون در روز ۳۰ مهر ماه خبر داد و گفت: ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای این امر اختصاص یافته است و در نظر داریم این جوایز را به موقع پرداخت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مناف هاشمی که درجمع خبرنگاران درمحل دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران سخن می گفت، درباره پاداش مدال آوران بازی های آسیایی گفت: قبل از ۳۰ مهر این پاداش را پرداخت می کنیم و در نظر داریم رئیس جمهوری نیز در مراسم اهدای پاداش قهرمانان حضور داشته باشند.

هاشمی در پاسخ به این سئوالی درباره عملکرد بانوان در بازی های آسیایی و اینکه آیا پاداش ویژه ای برای آنها در نظر گرفته شده است یا خیر گفت: ۱۵۰ سکه برای آنها کم نیست و ما تابع آئین نامه پرداخت جوایز و سیاست های دولت محترم هستیم.

وی تصریح کرد: مهم این است که خوش قول باشیم و پاداش ها را به موقع پرداخت کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین درپاسخ به این سئوال که برخی از ورزشکاران مانند قایقرانی که درماده دو نفره رقابت می کنند از نصف شدن پاداش شان گله دارند، تصریح کرد: ازیک نفر به بالا برای ما رشته تیمی حساب می شود.

وی افزود: به عنوان مثال بازیکنان تیم ملی والیبال که مدال طلا گرفته اند ۵۰ درصد پاداش طلایی ها را دریافت می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز