خبرگزاری کار ایران

باریج اسانس و کاله غایبان بزرگ؛

لیگ برتر والیبال از ۱۵ آبان با حضور ۱۴ تیم آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۰۳۰

قرعه کشی لیگ برتر والیبال با حضور مسئولین فدراسیون والیبال، مربیان و سرپرستان تیم های شرکت کننده برگزار شد و مقرر شد دور مقدماتی این رقابت ها در دو گروه هفت تیمی برگزار شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام حسین معدنی امسال با حضور ۱۴ تیم و از ۱۵ آبان ماه در دو گروه مقدماتی آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، قرعه کشی لیگ برتر والیبال امروز(چهارشنبه) با حضور مسئولین فدراسیون والیبال، مربیان و سرپرستان تیم های شرکت کننده برگزار شد و مقرر شد دور مقدماتی این رقابت ها در دو گروه هفت تیمی برگزار شود.

مراسم قرعه کشی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران با حضور محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال، محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون، منوچهر پورحسن رییس سازمان لیگ، امیدوار حاتمی رییس کمیته داوران، خلیل یگانه مجد، مربیان و سرپرستان تیم های شرکت کننده برگزار و مقرر شد دور مقدماتی لیگ برتر والیبال سال جاری در دو گروه زیر پیگیری شود:

گروه اول: پیکان، میزان مشهد، شهرداری تبریز، دلیران دشتی بوشهر، بازرگانی جواهری گنبد، شهرداری زاهدان و نوشیدنی شمس

گروه دوم: متین ورامین، شهرداری ارومیه، نوین کشاورز، سایپا، مهر پارس فارس، وزارت دفاع و یکی از تیم های آلومینیوم بندرعباس یا تعاون گنبد

تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس تا ۲۶ مهرماه فرصت دارد تا با کادر فنی و بازیکنان سال گذشته خود تسویه حساب کند و در لیگ امسال شرکت کند، در غیر این صورت تیم تعاون گنبد جایگزین این تیم خواهد شد.

دور مقدماتی لیگ برتر والیبال از ۱۵ آبان ماه و تنها در روزهای چهارشنبه پیگیری خواهد شد و چهار تیم برتر هر گروه به مرحله پلی آف صعود خواهند کرد. تیم های پنجم وششم هر گروه نیز در لیگ برتر سال آینده باقی می مانند اما تیم هفتم دو گروه مستقیما به مسابقات دسته یک سقوط خواهند کرد.

در مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال سال جاری تیم های اول تا چهارم گروه اول به صورت ضربدری با تیم های اول تا چهارم گروه دوم مسابقه خواهند داد که تیم های پیروز دو مسابقه از سه دیدار به چهار تیم برتر مرحله نهایی صعود می کنند.

نحوه برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بعد از مشخص شدن چهار تیم برتر و زمان باقی مانده از سال جاری مشخص خواهد شد.

سرپرستان و مربیان تیم های لیگ برتر به غیر از متین ورامین که در اردوی خارج از کشور بسر می برد و وزارت دفاع در این نشست حضور داشتند.

تیم های لیگ برتر می توانند ۲۰ بازیکن به سازمان لیگ معرفی کنند که حتما چهار بازیکن جوان(سه بازیکن متولد ۱۱ دیماه ۷۳ و یک بازیکن یکم فروردین ماه ۷۳ به بعد)، دو بازیکن نوجوان(متولد ۱۱ دیماه ۷۵ به بعد) و دو بازیکن امید(یک نفر ۱۱ دیماه ۷۱ و یک نفر یکم فروردین ماه ۷۰ به بعد) در جمع ۲۰ بازیکن معرفی شده حضور داشته باشند.

در ضمن در این نشست مقرر شد در صورتی که بازیکنان تیم های لیگ برتر قسط دوم قرارداد خود را در موعد مقرر دریافت نکنند، بازیکن آزاد محسوب شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز