خبرگزاری کار ایران

در پی ابقای رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛

پیام تبریک رئیس انجمن جهانی حرفه ای های بیلیارد به اسکندری

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۰۳۷

رئیس انجمن جهانی حرفه ای بیلیارد و اسنوکر در پیام تبریکی به هاشم اسکندری انتخاب مجدد وی را به ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشورمان تبریک گفت.

رئیس انجمن جهانی حرفه ای های بیلیارد و اسنوکر با ارسال پیامی ابقای مجدد هاشم اسکندری به ریاست فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس را تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ایلنا، جیسون فرگوسن رئیس انجمن جهانی حرفه ای بیلیارد و اسنوکر در پیام تبریکی به هاشم اسکندری انتخاب مجدد وی را به ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشورمان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای هاشم اسکندری راد
ریاست محترم فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس جمهوری اسلامی ایران
مایلم که تبریکات و ارادت ویژه خود به منظور انتخاب مجدد جنابعالی به مقام ریاست فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس جمهوری اسلامی ایران را به شما تقدیم کنم.

در طول سالهای اخیر ایران در زمینه ورزش اسنوکر با بازیکنان با استعداد و متعدد خود به رشد و شکوفایی چشمگیری در دنیای اسنوکر رسیده است. بنده شخصا و به صورت ویژه، سال قبل در مسابقات اسنوکر بازیهای جهانی در کشور کلمبیا به حضور حسین وفایی ایوری به عنوان نماینده شایسته ایران افتخار کردم و به خود بالیدم.

در طی مذاکره و گفتگویی که در کشور تایلند در طول مسابقات شش توپ قهرمانی جهان با جنابعالی داشتیم از دیدگاه و اشتیاقی که شما در راستای پیشرفت این ورزش در کشورتان دارید تحت تاثیر قرار گرفتم و ما بعنوان پیکره اصلی و اداره کننده این ورزش در جهان از این دیدگاه مثبت حمایت خواهیم کرد و در این دوره جدید ریاست پیش رو، مطمئنم که هر دو ما شاهد حضور بازیکنانی از ایران برای رقابت در تور معتبر و حرفه ای اسنوکر جهانی خواهیم بود.

برای جنابعالی موفقیت و کامیابی آرزو دارم و در انتظار همکاریهای فی مابین و موفقیتهای آینده این ورزش برای هر دو ما خواهم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز