خبرگزاری کار ایران

تالو فقط یک‌برنز در تاریخ بازی‌ها کسب‌کرده؛

اسدیان: از آمدن مربی‌چینی تالو استقبال می‌کنم / ما به داوران باختیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۶۸۳

عربی اگر بد فرم زده، بعد از ظهر همان روز هم آن فرم را اجرا کرد، اما داوران یک‌صدم از وی کم کردند. بعد هم که با سرداور صحبت کردم، گفت داور وسط آن امتیاز را به فرشاد نداده است.

سرمربی تیم ملی تالو گفت: اگر داوران آن یک دهم را به فرشاد عربی می‌دادند، الان عملکرد بنده خوب ارزیابی می‌شد.

توحید اسدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد نتایج ۲ تالوکار کشورمان در بازی‌های آسیایی اینچئون، خاطرنشان کرد: فرشاد خیلی خوب فرم زد، اما در چانگ چوآن، داوران یک صدم از وی کم کردند.

وی افزود: عربی اگر بد فرم زده، بعد از ظهر همان روز هم آن فرم را اجرا کرد، اما داوران یک‌دهم از وی کم کردند. بعد هم که با سرداور صحبت کردم، گفت داور وسط آن امتیاز را به فرشاد نداده است.

سرمربی تیم ملی تالوی کشورمان به عملکرد احسان پیغمبری نیز اشاره کرد و ادامه داد: احسان در حال اجرای‌فرم، بدنش متمایل به عقب شد و به همین جهت نتوانست مدال بگیرد و به عنوان ششم بسنده کرد.

اسدیان با بیان اینکه هر آن‌چه در توان داشتم در خدمت ملی‌پوشان قرار دادم، اظهار داشت: بنده در مدت ۶ ماه حضور مداوم در اردوها، هر آنچه که می‌توانستم انجام دادم تا بچه‌ها در بازی‌های آسیایی موفق شوند، اما ما در حقیقت به داوران باختیم.

وی یادآور شد: در تاریخ حضور ایران در بازی های آسیایی، تنها یک مدال برنز به دست آمده. معتقدم اگر داوران آن یک دهم را به فرشاد عربی می دادند، الان عملکرد من در اینچئون خوب ارزیابی می شد.

سرمربی تیم ملی تالو در پایان درخصوص اینکه تالوی‌ایران به مربی خارجی به ویژه چینی نیاز دارد، گفت: از آمدن مربی چینی استقبال می‌کنم، اما سوالم این است که مگر مربیان‌چینی در مدت حضورشان در ایران، چه کار خاصی برای تالو انجام دادند که ما نتوانستیم یا نمی‌توانیم؟!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز