خبرگزاری کار ایران

با شعار نمی‌شود کار انجام داد؛

زمانی: برگزاری لیگ‌کاراته به صورت منطقه‌ای صدای تیم‌ها را درآورده بود

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۴۶۵

رقابت‌های سوپر لیگ از روز ۳۰ آبان‌ماه آینده و بعد از مسابقات جهانی آغاز خواهد شد که با توجه به اینکه تا آن زمان ملی‌پوشان از مسابقات جهانی بازگشته‌اند، می‌توانند در سوپر لیگ شرکت کنند.

رئیس جدید سازمان لیگ کاراته گفت: برگزاری مسابقات لیگ به صورت منطقه‌ای، اعتراض بسیاری از تیم‌ها را به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طی حکمی از سوی علیرضا سمندر، محمد علی زمانی به عنوان رئیس جدید سازمان لیگ منصوب شد. این در حالی است که حسین دهقانی رئیس سابق سازمان لیگ، به مدت ۲ سال به صورت سرپرست فعالیت می‌کرد.

محمد علی زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره انتصاب خود، خاطرنشان کرد: بنده پیش از این نیز در سازمان‌لیگ و همچنین کمیته مسابقات فدراسیون کاراته انجام وظیفه می‌کردم، از این جهت برایم فرقی نمی‌کند در کجا به کاراته خدمت کنم.

وی با اشاره به تغییرات در نحوه برگزاری لیگ‌های کاراته افزود: قبلا بازی‌های لیگ به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شد که این مساله صدای بسیاری از تیم‌ها را درآورده بود. بنده نیز با این نوع برگزاری مخالف هستم. از این رو از سال‌جاری، رقابت‌های لیگ را به صورت متمرکز برگزار خواهیم کرد.

رئیس سازمان لیگ کاراته در مورد مسابقات لیگ‌های مختلف اظهار داشت: لیگ آینده‌سازان این هفته برگزار نمی‌شود، اما هفته آینده دومین هفته این رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

وی درخصوص سوپر لیگ نیز تصریح کرد: رقابت‌های سوپر لیگ از روز ۳۰ آبان‌ماه آینده و بعد از مسابقات جهانی آغاز خواهد شد که با توجه به اینکه تا آن زمان ملی‌پوشان از مسابقات جهانی بازگشته‌اند، می‌توانند در سوپر لیگ شرکت کنند.

زمانی در پایان در پاسخ به این سوال که بالاخره کی سازمان لیگ‌کاراته از از کمیته داوران مستقل برخوردار خواهد شد، گفت: بنده هم با این مساله موافق‌ام. با این حال با شعار نمی‌شود کار انجام داد، بلکه باید یک راه حل کاربردی در این زمینه پیدا کرد. از این رو، باید این مساله را ابتدا با کمیته‌داوران فدراسیون مطرح کنیم و پس از اعلام‌نظر آنها و همچنین مسئولان‌فدراسیون، درباره آن تصمیم‌گیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز