خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

حذف عابدینی و پاکدامن در اسلحه سابر / بخت مدال از دست رفت

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۴۷۰

تیم ملی شمشیربازی کشورمان با حضور ۸ شمشیرباز اسلحه سابر و اپه راهی اینچئون شده و رقابت‌های مرحله مقدماتی اسلحه اپه فردا آغاز خواهد شد.

مجتبی عابدینی با شکست برابر حریفی از کشور میزبان از راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های شمشیربازی اسلحه سابر بازی‌های آسیایی بازماند.

به گزارش ایلنا، مجتبی عابدینی در مرحله یک هشتم برابر گو بونگلی با نتیجه ۱۱ بر ۸ مغلوب این حریف شد و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند. عابدینی در نخستین دیدار خود به مصاف لام هین چونگ از هنگ‌کنگ رفت و توانست وی را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دهد.

وی در دومین و سومین دیدار خود به ترتیب مقابل توکو نان کنتا از ژاپن و رونگیرت از تایلند به میدان رفت و توانست این دو را به ترتیب با نتیجه ۵ بر ۴ و ۵ بر ۲ از پیش روی بردارد.

عابدینی در چهارمین دیدار احمد عبدل دعاین از قطر را۵-۲ شکست داد و در آخرین بازی به مصاف شمشیربازی از کویت رفت و با پیروزی۵ بر ۴ از این مرحله به جمع ۱۶ شمشیرباز اسلحه سابر صعود کرد که در این مرحله هم با نتیجه ۱۵بر۱۱ژوان لوی از ویتنام را شکست داد و به مرحله یک هشتم صعود کرد.

همچنین علی پاکدامن دیگر نماینده کشورمان در اسلحه سابر هم در برابر نماینده‌ای از هنگ‌کنگ(لام هین چونگ) با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ مغلوب شد و از دور مسابقات حذف شد.

پاکدامن امروز در اولین مبارزه مرحله مقدماتی به مصاف سان وی از چین رفت و نتیجه این دیدار را ۵ بر ۳ به این حریف واگذار کرد. وی سپس به مصاف لوهوتین از هنگ کنگ رفت اما این بار توانست مقتدرانه و با نتیجه۵ بر یک این حریف را از پیش روی بردارد. این شمشیرباز کشورمان در سومین مبارزه هم مسلم از عربستان را با نتیجه ۵بر ۲ از پیش روی برداشت و در چهارمین دیدار به مصاف بازیکن ژان لو از ویتنام رفت و وی را نیز ۵ بر یک شکست داد.

وی در پنجمین مبارزه مرحله مقدماتی با نتیجه پنج بر صفر عبداله علی از قطر را شکست داد و در ششمین مبارزه هم با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ خالد الشملان از کویت را از پیش رو برداشت و به مرحله بعد راه یافته بود.

تیم ملی شمشیربازی کشورمان با حضور ۸ شمشیرباز اسلحه سابر و اپه راهی اینچئون شده و رقابت‌های مرحله مقدماتی اسلحه اپه فردا آغاز خواهد شد. هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون از روز جمعه با حضور حدود ۱۰ هزار ورزشکار از ۴۵ کشور آغاز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز