خبرگزاری کار ایران

درباره سرخابی‌ها حرفی ندارم؛

خادم: طلا نگرفتن ارزش کار کشتی را کم نمی‌کند / کشتی در بازی‌های‌آسیایی جبران می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۴۲۰

اگر در مسابقات جهانی می‌توانستیم مدال طلا بگیریم نتیجه کار تیم بهتر بود، ولی دور ماندن از سکوی قهرمانی چیزی از ارزش‌های کشتی‌ایران و جایگاهی که در رده‌بندی نهایی بدست آمد، کم نمی‌کند.

معاون پارلمانی وزیر ورزش با بیان اینکه درباره استقلال و پرسپولیس اظهارنظر نمی‌کنم، نتایج تیم ملی کشتی در رقابت‌های جهانی ازبکستان را موفقیت‌آمیز عنوان کرد و گفت: نایب قهرمانی جهان بدون کسب مدال‌طلا هم افتخار ارزشمندی برای کشتی‌ایران محسوب می‌شود.

امیررضاخادم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب گفت: با جوانگرایی و شرایط حاکم بر کشتی نتایج تیم ملی در مسابقات جهانی ازبکستان مناسب بود و همین که با فاصله کمی با روس‌ها نایب قهرمان جهان شدیم برای کشتی‌ایران نتیجه ارزشمندی محسوب می‌شود. باید این روند حفظ و تقویت شود تا در سال‌های آینده به نتایج و مدال‌های خوش‌رنگ‌تری دست یابیم.

معاون وزیر ورزش تصریح کرد: این وزارتخانه نیز از برنامه‌های فدراسیون حمایت می‌کند و تلاش داریم با رفع مشکلات‌مالی و اجرایی شرایطی را فراهم کنیم تا ورزش‌اول کشور جایگاه واقعی خود را در کشتی دنیا بدست آورد.

خادم با بیان اینکه اشکالی نمی‌بینم تیم ملی در ازبکستان طلا نگرفت، تاکید کرد: اگر در مسابقات جهانی می‌توانستیم مدال طلا بگیریم نتیجه کار تیم بهتر بود، ولی دور ماندن از سکوی قهرمانی چیزی از ارزش‌های کشتی‌ایران و جایگاهی که در رده بندی نهایی بدست آمد، کم نمی‌کند.

قهرمان‌اسبق کشتی‌ایران با بیان اینکه تجربه نشان داده همواره تیم‌هایی که قهرمان‌جهان می‌شوند سال بعد افت محسوسی خواهند داشت، گفت: خوشبختانه پس از قهرمانی سال‌گذشته در تهران امسال هم تیم کشتی‌ایران صلابت و اقتدار خود را حفظ کرد و همچنان با روسیه در کورس‌قهرمانی قرار داشت و توانست روند رو به رشد خود را حفظ کند که این ویژگی برجسته تیم ما بود.

وی درخصوص تیم اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون یادآور شد: یکی از مشکلاتی که در مسابقات‌جهانی با آن روبرو بودیم در پیش بودن بازی‌های آسیایی بود که کادر فنی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کرد تا از مدال‌آوری در اینچئون هم باز نمانیم که با تدبیری که صورت گرفت تیم قدرتمندی در بازی‌های آسیایی داریم و امیدوارم کشتی بتواند سهم همیشگی خود را در سبد مدالی کاروان‌ایران داشته باشد و کمبود طلای جهانی را در این مسابقات جبران کند.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به این سئوال که آیا حضور همزمان رسول خادم به عنوان رئیس و سرمربی تیم ملی کشتی در عملکرد تیم ملی تاثیر منفی ندارد، گفت: وارد اینگونه مسائل نمی‌شوم و درباره آن اظهارنظری ندارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز